Klikni a vyzvedni - Často kladené otázky
Mohu rezervovat jakékoliv produkty skrze webové stránky?
Některé produkty na našem e-shopu mohou být zakoupeny pouze online, tedy na prodejně nejsou skladem a nemohou být rezervovány. Každý takový produkt je jasně označen značkou říkající, že lze zakoupit pouze online.
Jak poznám, že je produkt na skladě?
Najděte produkt, který si přejete rezervovat a klikněte na "Klikněte a vyzvedněte na prodejně". Měli byste vidět dostupné množství na skladě všech prodejen.
Mohu zaplatit online?
Rezervace Klikni a vyzvedni se platí vždy na kamenné prodejně.
Kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí?
Vaše rezervace bude připravena k vyzvednutí během 30 minut po vaší objednávce. Jakmile bude vaše zboží připraveno obdržíte e-mail a SMS.
Kdy bude moje zboží připraveno, pokud bylo rezervováno mimo otvírací dobu?
Rezervace mimo otvírací dobu budou zpracovány ihned po otevření prodejny. Jakmile bude vaše zboží připraveno obdržíte e-mail a SMS.
Kde mi zboží bude vydáno?
Jednoduše se na svou rezervaci zeptejte personálu na prodejně.
Co budu potřebovat k vyzvednutí zboží?
K vyzvednutí zboží musíte ukázat potvrzení Vaší rezervace. Můžete si potvrzení vytisknout, nebo ukázat e-mail či SMS na vašem mobilním telefonu.
Do kdy musím svou rezervaci vyzvednout?
Vaše rezervace je platná do dalšího dne v rámci otvíracích hodin prodejny. Pokud rezervaci vytvoříte například v pondělí, můžete ji vyzvednout nejpozději do úterý před uzavřením prodejny.
Platí na produkty zakoupené přes Klikni a vyzvedni 14ti denní lhůta na vrácení peněz bez udání důvodu?
Ano, při rezervaci Klikni a vyzvedni 14ti denní lhůta na vrácení platí jako obvykle.
Mohu zrušit svou rezervaci?
Ano. Odkaz pro zrušení objednávky bude zahrnut v potvrzovacím e-mailu.
Může se stát, že zboží z mojí rezervace nebude skladem?
Bohužel taková situace nastat může. V takovém případě vás bude kontaktovat zaměstnanec prodejny a pokusí se vám nabídnout nějakou alternativu za chybějící produkt.
Koho mám kontaktovat, pokud jsem zde nenašel odpověď na svou otázku?
S dalšími otázkami se obracejte na náš zákaznický servis na čísle 800 050 290, nebo použijte tento formulář.