Klikni a vyzvedni - Často kladené otázky

Mohu rezervovat jakékoliv produkty skrze webové stránky?

Některé produkty na našem e-shopu mohou být zakoupeny pouze online, tedy na prodejně nejsou skladem a nemohou být rezervovány. Každý takový produkt je jasně označen značkou říkající, že lze zakoupit pouze online.

Jak poznám, že je produkt na skladě?

Najděte produkt, který si přejete rezervovat a klikněte na "Klikněte a vyzvedněte na prodejně". Měli byste vidět dostupné množství na skladě všech prodejen.

Mohu zaplatit online?

Rezervace Klikni a vyzvedni se platí vždy na kamenné prodejně.

Kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí?

Vaše rezervace bude připravena k vyzvednutí během 30 minut po vaší objednávce. Jakmile bude vaše zboží připraveno obdržíte e-mail a SMS.

Kdy bude moje zboží připraveno, pokud bylo rezervováno mimo otvírací dobu?

Rezervace mimo otvírací dobu budou zpracovány ihned po otevření prodejny. Jakmile bude vaše zboží připraveno obdržíte e-mail a SMS.

Kde mi zboží bude vydáno?

Jednoduše se na svou rezervaci zeptejte personálu na prodejně.

Co budu potřebovat k vyzvednutí zboží?

K vyzvednutí zboží musíte ukázat potvrzení Vaší rezervace. Můžete si potvrzení vytisknout, nebo ukázat e-mail či SMS na vašem mobilním telefonu.

Do kdy musím svou rezervaci vyzvednout?

Vaše rezervace je platná do dalšího dne v rámci otvíracích hodin prodejny. Pokud rezervaci vytvoříte například v pondělí, můžete ji vyzvednout nejpozději do úterý před uzavřením prodejny.

Platí na produkty zakoupené přes Klikni a vyzvedni 14ti denní lhůta na vrácení peněz bez udání důvodu?

Ano, při rezervaci Klikni a vyzvedni 14ti denní lhůta na vrácení platí jako obvykle.

Mohu zrušit svou rezervaci?

Ano. Odkaz pro zrušení objednávky bude zahrnut v potvrzovacím e-mailu.

Může se stát, že zboží z mojí rezervace nebude skladem?

Bohužel taková situace nastat může. V takovém případě vás bude kontaktovat zaměstnanec prodejny a pokusí se vám nabídnout nějakou alternativu za chybějící produkt.

Koho mám kontaktovat, pokud jsem zde nenašel odpověď na svou otázku?

S dalšími otázkami se obracejte na náš zákaznický servis na čísle 800 050 290, nebo použijte tento formulář.