Prodejny jsou opět otevřené

S radostí oznamujeme, že jsou naše prodejny opět otevřené v rámci obvyklé otevírací doby.

Rádi bychom vás poprosili, abyste dbali na všechna hygienická opatření, tak jako je pro Vaši ochranu dodržují i naši pracovníci. Při nákupu prosím dodržujte rozestupy 2 metry. Maximální počet zákazníků je 1 na 15 metrů čtverečních.

Je možné zrušit vytvořenou online objednávku a vytvořit si objednávku přes Klikni a vyzvedni?

Ano, je to možné. Nicméně se jedná o dvě odlišné služby. Postup je tedy následující:
Kontaktujte Zákaznický servis s požadavkem na zrušení objednávky. V případě, že objednávka již byla uhrazena, převedeme prostředky zpět na Váš účet – platba je vrácena do 10 pracovních dnů. Pokud je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, vytvořte novou objednávku na službu Klikni a vyzvedni s osobním vyzvednutím na prodejně. Během 30 minut obdržíte e-mail a SMS, že je objednávka připravená k vyzvednutí.

Doručení objednaného zboží

OBJEDNÁVKY: Pokud již máte zboží objednané, prosíme o trpělivost. Vyčkejte na informace od dopravce.

  • Doručení společností DPD trvá 2-4 pracovních dnů.
  • Doručení společností RHENUS trvá 5-10 pracovních dnů.

DOBÍRKA: Dobírka se platí při převzetí zboží.

  • DPD: dobírka je možná
  • RHENUS: dobírka je možná 

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží je opět možné. Opět je umožněna výměna zboží a služba 100 dní na výměnu matrací GOLD.

JYSK nabízí neomezenou dobu na vrácení zboží.

Zákaznický servis

Pokud potřebujete pomoci s online nákupem nebo máte otázky o výrobcích a objednávkách, obraťte se na naše kolegy z oddělení zákaznického servisu.

site-badges