Koš

Váš košík je prázdný

Prodejny jsou zavřené.
Online objednávky s doručením domů jsou dočasně NEDOSTUPNÉ.
K nákupu využijte službu KLIKNI A VYZVEDNI.

KLIKNĚTE ZDE

Online objednávky s doručením domů jsou dočasně nedostupné

Online objednávky s doručením domů jsou dočasně NEDOSTUPNÉ

Vzhledem k aktuální situaci způsobené koronavirem masivně stoupl počet online objednávek a naši kolegové v distribučním centru mají problém stíhat. Bohužel nedokážeme v krátkém čase zvýšit kapacitu a zároveň zajistit, aby zaměstnanci pracovali v souladu se všemi bezpečnostními nařízeními za účelem zamezení šíření viru.

Nechceme naše zákazníky zklamat, a proto jsme se rozhodli, že dočasně zrušíme možnost online objednávky s doručením domů, dokud se nám nepodaří vyexpedovat všechny objednávky, které jste si doteď vytvořili.

Slibujeme, že budeme pracovat s velkým nasazením, abychom odeslali všechny vytvořené objednávky a mohli začít přijímat další.

Omlouváme se za nepříjemnosti.

Mezitím můžete k nákupu využít službu Klikni a vyzvedni.

Využijte službu Klikni a vyzvedni

Prodejny fungují jako výdejní místa (Pondělí - Pátek: 9:00 - 17:00)

V návaznosti na vládní opatření jsme všechny prodejny stále dočasně zavřené. Prodejny opět otevřeme, až to bude situace dovolovat. Momentálně naše prodejny ale fungují jako výdejní místa a obnovili jsme službu Klikni a vyzvedni.

Zboží si pohodlně objednáte na našich stránkách, zarezervujete si ho a osobně vyzvednete na výdejním místě v jedné z našich prodejen. Při objednávce Klikni a vyzvedni neplatíte dopravu. Telefonicky se Vám ozveme, jakmile bude připraveno k vyzvednutí. V případě, že je služba Klikni a vyzdvedni u některého zboží nedostupná, prosím kontaktujte přímo prodejnu. Za tímto účelem jsme pro Vás na JYSK.cz zpřístupnili všechna telefonní čísla našich prodejen.

Všechna výdejní místa jsou otevřená každý pracovní den od 9:00 do 17:00 hodin. Výdejní místo je u dveří do skladu prodejny a je označeno nápisem Výdej zboží. Na výdejním místě objednávku zaplatíte, ale je to nyní možné z hygienických důvodů pouze platební kartou. Zároveň Vás upozorňujeme, že je při výdeji zboží nutno dodržovat i všechna další hygienická opatření, tak jako je pro Vaši ochranu dodržují i naši pracovníci.

Je možné zrušit vytvořenou online objednávku a vytvořit si objednávku přes Klikni a vyzvedni?

Ano, je to možné. Nicméně se jedná o dvě odlišné služby. Postup je tedy následující:
Kontaktujte Zákaznický servis s požadavkem na zrušení objednávky. V případě, že objednávka již byla uhrazena, převedeme prostředky zpět na Váš účet – platba je vrácena do 10 pracovních dnů. Pokud je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, vytvořte novou objednávku na službu Klikni a vyzvedni s osobním vyzvednutím na výdejním místě. Telefonicky se Vám ozveme, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí.

Doručení objednaného zboží

OBJEDNÁVKY: Pokud již máte zboží objednané, prosíme o trpělivost. Dopravci zažívají velký nápor a doručení může trvat déle. Vyčkejte na informace od dopravce.

  • Doručení společností DPD může mít až 7 dní zpoždění
  • Doručení společností RHENUS může mít až 3 dny zpoždění

DOBÍRKA: Dobírka se platí při převzetí zboží.

  • Přepravní společnost DPD přijímá pouze platební karty. Není tedy možné platit v hotovosti.
  • Přepravní společnost RHENUS přijímá pouze platbu v hotovosti. Převzetí zboží prosím podepište vlastní propiskou. Pokud si objednáte vynášku do bytu, upozorňujeme, že řidiči nebudou vstupovat do soukromých bytů/domů.
     

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží na prodejně není rovněž možné, ale nemusíte mít obavy, reklamační lhůty budou automaticky prodlouženy.

Zákaznický servis

Pokud potřebujete pomoci s online nákupem nebo máte otázky o výrobcích a objednávkách, obraťte se na naše kolegy z oddělení zákaznického servisu. Můžete poslat e-mail na adresu zakaznik@JYSK.com, zavolat na číslo +420 800 050 290 nebo využít online chat.

site-badges