Koš

Váš košík je prázdný

Koš

Váš košík je prázdný

Doprava ZDARMA při online nákupu nad 6 000 Kč.

NAKUPOVAT

Otázky na objednávku

Rádi Vám pomůžeme zodpovědět veškeré dotazy spojené s objednávkami, jako například možnosti platby, Klikni a vyzvedni nebo jak můžete svou objednávku stornovat či změnit. Pokud níže nenajdete odpověď na svou otázku, obraťte se na náš zákaznický servis. , plain_text

Změnit nebo zrušit objednávku

Odpověď

Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde potvrzení naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde potvrzení objednávky nenaleznete, obraťte se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud jste neobdrželi fakturu, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde fakturu naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde fakturu nenaleznete obraťte, se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Objednávka na prodejně:
•    Zboží bude na prodejnu dodáno do 30 dní.
Objednávka online – malé artikly:
•    Pokud jste si objednali pouze drobné zboží, obvykle bývá doručeno do 2 – 7 pracovních dní. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem.
Objednávka online – nábytek a jiné velké artikly:
•    Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 10 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič vám bude volat přibližně hodinu předem.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Objednávka na prodejně::
•    Obraťte se na obchod, kde bylo zboží objednáno.
Objednávka online:
•    Obraťte se na oddělení služeb zákazníkům  JYSK na čísle +420 800 050 290

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde potvrzení naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde potvrzení objednávky nenaleznete, obraťte se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud jste neobdrželi fakturu, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde fakturu naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde fakturu nenaleznete obraťte, se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Objednávka na prodejně:
•    Zboží bude na prodejnu dodáno do 30 dní.
Objednávka online – malé artikly:
•    Pokud jste si objednali pouze drobné zboží, obvykle bývá doručeno do 2 – 7 pracovních dní. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem.
Objednávka online – nábytek a jiné velké artikly:
•    Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 10 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič vám bude volat přibližně hodinu předem.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Objednávka na prodejně::
•    Obraťte se na obchod, kde bylo zboží objednáno.
Objednávka online:
•    Obraťte se na oddělení služeb zákazníkům  JYSK na čísle +420 800 050 290

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Rezervace Klikni a vyzvedni

Odpověď

Pokud jste v průběhu jedné hodiny (v rámci otvírací doby prodejny) nebodrželi potvrzení, že je rezervace připravena k vyzvednutí, kontaktujte prosím oddělení služeb zákazníkům.
Kontakt na oddělení služeb zákazníkům naleznete zde.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Rezervace Klikni a vyzvedni je platná do večera následujícího dne, je tedy třeba ji vyzvednout ještě před zavřením obchodu. 
Jakmile bude vaše rezervace připravena budete informování e-mailem i sms.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud jste v průběhu jedné hodiny (v rámci otvírací doby prodejny) nebodrželi potvrzení, že je rezervace připravena k vyzvednutí, kontaktujte prosím oddělení služeb zákazníkům.
Kontakt na oddělení služeb zákazníkům naleznete zde.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Rezervace Klikni a vyzvedni je platná do večera následujícího dne, je tedy třeba ji vyzvednout ještě před zavřením obchodu. 
Jakmile bude vaše rezervace připravena budete informování e-mailem i sms.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Platba

Odpověď

Po odeslání platby bude částka na vašem účtě zablokována a bude stržena v den odeslání z našeho skladu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

V současné době je použití JYSK dárkových karet možné pouze na kamenných prodejnách.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud v JYSKu nakoupíte zboží, které později uvidíte v nabídce za nižší cenu, vzniklý cenový rozdíl vám dorovnáme vydáním dárkové karty.

Garance ceny se nevztahuje na zahradní nábytek, vystavené kusy a na výprodej vánočního zboží po skončení sezóny.

Garance ceny platí 30 dní od data nákupu – a stačí vám k tomu předložit účtenku za výrobek v jedné z našich kamenných prodejen.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Ano, je možné online rezervovat zboží na prodejně a vyzvednout je tam. Tuto službu nazýváme Klikni a vyzvedni. Najděte si zboží, které chcete zakoupit na www.JYSK.cz a klinkěte na “Klikněte a vyzvedněte na prodejně”
Rezervace je platná do následujícího dne do uzavření prodejny. Není možné ji prodloužit.
Jakmile na prodejně připraví vaše zboží, budete upozněni e-mailem a sms.
Pouze některé artikly lze zakoupit na našich prodejnách, zatímco zbývající lze objednat pouze z www.JYSK.cz – dostupnost produktů bude jasně vyznačena na webu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Po odeslání platby bude částka na vašem účtě zablokována a bude stržena v den odeslání z našeho skladu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud v JYSKu nakoupíte zboží, které později uvidíte v nabídce za nižší cenu, vzniklý cenový rozdíl vám dorovnáme vydáním dárkové karty.

Garance ceny se nevztahuje na zahradní nábytek, vystavené kusy a na výprodej vánočního zboží po skončení sezóny.

Garance ceny platí 30 dní od data nákupu – a stačí vám k tomu předložit účtenku za výrobek v jedné z našich kamenných prodejen.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Ano, je možné online rezervovat zboží na prodejně a vyzvednout je tam. Tuto službu nazýváme Klikni a vyzvedni. Najděte si zboží, které chcete zakoupit na www.JYSK.cz a klinkěte na “Klikněte a vyzvedněte na prodejně”
Rezervace je platná do následujícího dne do uzavření prodejny. Není možné ji prodloužit.
Jakmile na prodejně připraví vaše zboží, budete upozněni e-mailem a sms.
Pouze některé artikly lze zakoupit na našich prodejnách, zatímco zbývající lze objednat pouze z www.JYSK.cz – dostupnost produktů bude jasně vyznačena na webu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Použití dárkových karet JYSK je možné v kamenných prodejnách i na e-shopu. Platbu kartou JYSK na www.jysk.cz je třeba zvolit již v nákupním košíku.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

site-badges