Zákaznický servis - otázky a odpovědi

Vzhledem k velkému počtu požadavků je naše zákaznické centrum je v současné době poměrně vytížené. To znamená, že čekací doba na telefonu může být delší, než je průměr a to především v dopoledních hodinách.
Podobně jsou na tom i požadavky zaslané přes e-mail, na které nyní reagujeme do pěti pracovních dnů. Prosíme tedy o strpení, Vašemu požadavku se budeme věnovat ihned, jakmile bude možné.

Pro nejrychlejší komunikaci doporučujeme, abyste nás kontaktovali pomocí chatu. Pokud je překročená maximální kapacita chatu, tlačítko na nějakou chvíli zmizí. Jakmile se ale místo uvolní, tlačítko chatu se opět objeví.

Před tím, než nás budete kontaktovat, si prosím přečtěte sekci Často kladené dotazy, možná zde naleznete odpověď na Vaši otázku. Pokud odpověď nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 800 050 290 nebo pomocí formuláře níže (tlačítko Poslat e-mail). V případě, že se dotaz týká objednávky, připravte si prosím předem její číslo.