Zákaznický servis - otázky a odpovědi

Prodejny JYSK jsou opět otevřené pro nákup potřeb do domácnosti a zároveň fungují jako výdejní místa pro online objednávky. Otevírací doba je pondělí – neděle 10:00 – 18:00.

V případě zájmu o rezervaci zboží, které je na prodejně skladem, ale tlačítko Klikni a vyzvedni není k dispozici, prosím telefonujte přímo na vybranou prodejnu. Kolegové Vám rádi rezervaci vytvoří.

Telefonní čísla na prodejny naleznete pod ikonou PRODEJNY

Vzhledem k velkému počtu požadavků je naše zákaznické centrum v současné době poměrně vytížené. To znamená, že čekací doba na telefonu může být delší, než je průměr a to především v dopoledních hodinách.
Podobně jsou na tom i požadavky zaslané přes e-mail, na které nyní reagujeme do 2-5 pracovních dnů. Prosíme tedy o strpení, Vašemu požadavku se budeme věnovat ihned, jakmile bude možné.

Pro nejrychlejší komunikaci doporučujeme, abyste nás kontaktovali pomocí chatu. Pokud je překročená maximální kapacita chatu, tlačítko na nějakou chvíli zmizí. Jakmile se ale místo uvolní, tlačítko chatu se opět objeví.

Před tím, než nás budete kontaktovat, si prosím přečtěte sekci Často kladené dotazy, možná zde naleznete odpověď na Vaši otázku. Pokud odpověď nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 228 884 565. V případě, že se dotaz týká objednávky, připravte si prosím předem její číslo.