Koš

Váš košík je prázdný

Koš

Váš košík je prázdný

OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá na základě a v souvislosti s kupní smlouvou uzavíranou v českém jazyce prostřednictvím internetového obchodu dostupného na webové stránce umístěné na adrese www.jysk.cz (dále jen „e-shop“ nebo „JYSK.cz“) mezi společností JYSK, jakožto prodávajícím, a jinou osobou jako kupujícím. 

Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. JYSK s Vámi může po vzájemné dohodě uzavřít i kupní smlouvu s odchylným obsahem oproti těmto Obchodním podmínkám. Uzavřenou kupní smlouvu včetně Obchodních podmínek obdržíte e-mailem. Mimoto je uzavřená kupní smlouva uchovávána společností JYSK v elektronické podobě, avšak tato již není kupujícímu prostřednictvím e-shopu znovu přístupná. Kupní smlouva je uzavírána jako jednorázová s dobou trvání do splnění nebo jiného zániku veškerých práv a povinností z ní vzešlých, včetně práv z vad a ze záruky.

JYSK s.r.o.

Novodvorská 1062/12, Lhotka, 142 00 Praha 4,

IČ: 267 60 746, zapsané v OR vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 91926 (dále jen „Obchodní podmínky“ a „JYSK“)


Naposledy aktualizováno: 2018-06-18

1. CENA PRODUKTŮ

Ceny jednotlivých produktů jsou zobrazeny v přehledu produktů, v detailech produktu a v nákupním košíku.

  • Ceny v kamenných prodejnách a na jysk.cz jsou shodné

  • Zobrazené ceny jsou včetně DPH

  • Zobrazené ceny nezahrnují náklady na dopravu, ty se odvíjí od celkové hmotnosti a objemu objednaných produktů. Podmínky dopravy si můžete přečíst zde

  • Může dojít k vyprodání zboží, nebo k chybám při tisku nebo při ocenění zboží. To platí jak pro ceny v tištěných letácích, tak na jysk.cz. V případě chybně oceněného zboží opravíme cenu co nejrychleji.

  • Všechny ceny jsou pravidelně aktualizovány.

  • Vždy musíte zaplatit cenu, za jakou produkt objednáváte.

  • Garance ceny

Pokud bude chybně oceněn produkt a jeho cena bude nižší, než jeho skutečná hodnota vyhrazujeme si právo produkt za tuto cenu nedoručit a stornovat objednávku, v takovém případě obdržíte upozornění s dostatečným předstihem. V případě, že bude objednávka předem uhrazena, vrátíme Vám plnou sumu, kterou jste uhradili, v souladu s našimi podmínkami výměny a vrácení

GARANCE CENY

Pokud jste zakoupili produkt na JYSK.cz nebo v kamenné prodejně JYSK, a uvidíte v JYSKu stejný produkt za nižší cenu během 30 dní od nákupu, vrátíme Vám rozdíl v ceně na dárkovou kartu.
To platí i pokud mezi tím došlo k opětovnému zvýšení ceny.
Garance ceny je platná pouze:

  • do 30 dní od koupě

  • pokud můžete prokázat cenu, za jakou jste produkt zakoupili


Garance ceny není platná pro:

  • Produkty ve výprodeji po skončení zahradní sezony a vánoční produkty

  • Vystavené modely na prodejnách

  • Speciální nabídky k otevření nebo znovuotevření prodejny

Jak uplatnit garanci ceny

Jednoduše doneste doklad o koupi produktů, na které byste rádi uplatnili garanci ceny, na kamennou prodejnu JYSK, nebo zašlete sken dokladu o koupi na e-mail zakaznik@jysk.com, bez ohledu na to, zda-li byl produkt zakoupený v kamenné prodejně či na JYSK.cz

2. PLATBA

V nákupním košíku na JYSK.cz uvidíte celkovou cenu Vašeho nákupu včetně daní a poplatků a ceny za přepravu, kterou máte uhradit. Objednávky na JYSK.cz lze platit kartou, nebo na dobírku. 

Pro bezhotovostní platby přes PayU můžete použít tyto karty: 

  • Visa, Visa Electron

  • Master Card,  Master Card Electronic,  Maestro

  • VPay

  • Diners Club International

  • Discover

V případě bezhotovostních plateb uveďte číslo objednávky jako variabilní symbol platby. 

Pokud platíte platební kartou, jste chráněni proti neautorizovaným platbám ve smyslu zákona o platebním styku, ve znění pozdějších předpisů.

Vaše platba je dokončena prostřednictvím zabezpečeného a kódovaného připojení, které zajišťuje, že Vaše platební informace nemohou být zjištěny neautorizovanou třetí stranou.

Vaše platba je zaručena prostřednictvím platebního systému Quickpay.

Veškeré informace o kreditní kartě se zadávají v zabezpečeném prostředí zašifrovaném pomocí SSL (Secure Socket Layer) a jsou odesílány na platební bránu v kódované podobě.

Zaručujeme, že neuložíme žádné citlivé informace v souvislosti s platbou na našem vlastním serveru. Kromě toho JYSK nikdy nemůže k těmto citlivým informacím získat přístup. 

Budete požádáni o poskytnutí následujících informací: 

Číslo karty (16 číslic na přední straně karty)

Datum platnosti (na přední straně karty)

Bezpečnostní kód (tři číslice bezpečnostního kódu na zadní straně karty nad magnetickým proužkem vpravo).

Zabezpečení karty 

Dobírka 

Možnost Dobírka, tj. platbu v hotovosti při převzetí zboží, je možné vybrat pouze pro: 

Balíček o minimální ceně 250,- Kč a max. ceně 70.000,- Kč.

Zboží, jehož cena nepřevyšuje 120.000,- Kč. 

Datum zaplacení

Datum zaplacení ceny zboží zakoupeného na JYSK.cz je datum připsání peněz odpovídajících celkové ceně zboží včetně ceny za přepravu na náš účet v případě bezhotovostní platby nebo okamžik převzetí zboží, pokud jste zvolili jako způsob platby Hotově při doručení.  

Elektronická evidence tržeb 

Velmi si vážíme Vašeho zájmu o naše zboží. Z důvodu zavedení elektronické evidence tržeb (EET) nám však vznikla povinnost vyžadovat výslovně Váš souhlas s vystavením elektronické účtenky. 

V případě Vašeho souhlasu bude po zaplacení zboží vystavena elektronicky účtenka. Podle Vaší volby bude vystavená účtenka uschována na zákaznickém účtu, či Vám v případě Vaší volby bude zaslána přímo na Vámi zadanou e-mailovou adresu. 

Bohužel právě z důvodu zvýšených povinností u EET nebude možné realizovat platbu, pokud nesouhlasíte, aby Vám byla účtenka vystavena elektronicky. V souladu s výkladem daňové správy nelze v takovém případě uskutečnit platbu elektronicky. 

Trváte-li na neposkytnutí souhlasu s vystavením účtenky elektronicky, je možné realizovat platbu pouze na Vámi zvolené prodejně za Vaší osobní přítomnosti ve smyslu ust. § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb. Za zvýšené nepohodlí tímto způsobené se Vám předem omlouváme.

3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Když odešlete objednávku, JYSK Vám odešle potvrzení o jejím přijetí na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

Potvrzení obsahuje následující informace:

  • specifikaci objednaného zboží

  • dodací adresu

  • způsob platby

  • předpokládané datum dodání

  • cenu(y)

  • kontakt na oddělení služeb zákazníkům společnosti JYSK

  • informace týkající se Vašich práv na odstoupení od smlouvy (poučení a vzorový formulář odstoupení od smlouvy, který můžete v takovém případě použít) a Obchodní podmínky.

Veškeré údaje mají pouze informativní povahu a JYSK není povinen uzavřít ohledně tohoto zboží kupní smlouvu. Kupní smlouva mezi společností JYSK jako prodávajícím a Vámi jako kupujícím je uzavřena až v okamžiku odeslání zboží z našeho distribučního centra. O tomto budete informování e-mailem obsahující fakturu k Vaší objednávce. 

Ve výjimečném případě, kdy Vám nebudeme schopni doručit Vaši objednávku zcela, Vám budeme účtovat částku odpovídající pouze kupní ceně a ceně za přepravu skutečně dodaného zboží. 

Až do chvíle uzavření kupní smlouvy si vyhrazujeme právo Vaši objednávku stornovat. V případě, že byla objednávka předem uhrazena, vrátíme plnou sumu do 14 dní.

Vždy se snažíme zajistit dostupnost našich produktů, ale v případě, že je Vámi objednaný produkt vyprodán, budete předem upozorněni. V případě, že nebudeme schopni některý z produktů doručit, zajistíme, že za tento produkt nebudete platit.

V zájmu všech našich zákazníků si vyhrazujeme právo omezit možný počet kusů na objednávku. V takovém případě pak budete upozorněni, že je třeba snížit počet kusů ve Vaší objednávce.

Pokud budete potřebovat znovu přeposlat potvrzení objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis.

4. FAKTURA

Když Vám JYSK odešle zboží, dostanete e-mail s připojenou fakturou jako daňovým dokladem. E-mail s fakturou obsahuje mimo jiné následující informace:

  • specifikaci objednaného zboží

  • dodací adresu

  • způsob platby

  • datum dodání

  • cenu(y)

  • kontakt na oddělení služeb zákazníkům společnosti JYSK.

  • Informace o Vašem právu na vrácení a výměnu a ochraně spotřebitele

Veškeré potřebné pokyny k péči o zakoupené zboží budou připojeny k e-mailu s fakturou. Pokud je na zboží poskytnuta záruka za jakost nad rámec zákonné odpovědnosti za vady, bude to uvedeno na faktuře, která tudíž slouží i jako záruční list. Obdržíte také SMS s informací, že Vaše objednávka byla odeslána.

5. DOPRAVA

Společnost JYSK je schopna dodat objednané zboží na libovolné místo v České republice.

Objednávky rozdělujeme na:

-      Malé (do 50kg)

-      Velké (nad 50kg)

Cena za přepravu je určena na základě hmotnosti a objemu objednaných produktů. Minimální cena za přepravu u společnosti JYSK je 89,- Kč. Náklady na balení zboží jsou zahrnuty v ceně za přepravu.

Když vložíte zboží do nákupního košíku v e-shopu, automaticky se vypočítá a zobrazí cena za jeho přepravu – na základě celkové hmotnosti a velikosti.

Pokud bude z neočekávaných důvodů nutné rozdělit objednávku na dílčí dodávky, veškeré související náklady uhradí JYSK.

Za likvidaci přepravního obalu jste odpovědní vy.

Doručení může být zpožděno z technických nebo povětrnostních důvodů - silné sněžení, záplavy a podobně.

DPD – Malé zásilky

Zásilky do 50 kg jsou doručovány společností Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., IČ: 61329266, se sídlem Říčany u Prahy - Modletice 135, PSČ 251 01

Doba doručení je obvykle 2–7 pracovních dnů od odeslání objednávky. Balík je doručován ke vstupním dveřím na dodací adrese.

Dobírka se platí v hotovosti při převzetí zásilky. Přepravní společnost nepřijímá platební karty. V případě zvolení platby na dobírku si společnost DPD účtuje poplatek za manipulaci s hotovostí 39 Kč 

Informace o doručení balíku – SMS/e-mail

  • Jakmile bude Vaše objednávka odeslána z našeho distribučního centra, obdržíte sms a e-mail potvrzující předání zboží dopravci. E-mail zároveň bude obsahovat fakturu a sledovací číslo zásilky.

  • Jeden pracovní den před doručením obdržíte oznámení o doručení pomocí SMS a e-mailem od přepravní společnosti DPD.

  • Oznámení obsahuje podrobné informace, např. datum doručení, číslo zásilky a podrobnosti o dobírce (je-li použita).

  • V den doručení vám bude zasláno další oznámení s hodinovým intervalem doby doručení. 

RHENUS – Velké zásilky

Zásilky nad 50 kg společností RHENUS Home Delivery s.r.o., IČ: 27629325 , se sídlem Na Trojce 369, 252 16 Nučice, Česká Republika.

Doba doručení je obvykle 4 - 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. Standardní doba doručení je mezi 9. a 21. hodinou.

Přepravní služba doručuje zásilky standardně za první uzamykatelné dveře budovy na dodací adrese.

Dobírka se platí v hotovosti při převzetí zásilky. Přepravní společnost nepřijímá platební karty. V případě zvolení platby na dobírku si společnost Rhenus účtuje poplatek za manipulaci s hotovostí 59 Kč.

Za příplatek 249 Kč si můžete nechat zboží doručit a vynést do libovolné místnosti v domě. Pokud bydlíte v činžovním domě, může být zboží doručeno do libovolného patra. 

Informace o doručení balíku – SMS/e-mail

  • Jeden pracovní den před doručením obdržíte oznámení o doručení pomocí SMS.

  • V SMS bude uveden předpokládaný tříhodinový interval doby doručení v následující den mezi 9. a 21. hodinou.

  • Můžete požádat o doručení v jiný den, když se obrátíte na zákaznický servis JYSK nejpozději do 16:00 pracovní den před doručením.

  • V den doručení vám řidič zavolá přibližně 1 hodinu před příjezdem na dodací adresu.

  • V ceně jsou dva pokusy o doručení, pokud se dopravci nepodaří zastihnout Vás ani na druhý pokus, objednávka bude stornována. 

Doručení

Při doručení Vaší objednávky se prosím ujistěte, že:

  • Počet fyzicky doručovaných balíků odpovídá počtu na dodacím listě

  • Zkontrolujte balíky, zda nejsou viditelně poškozeni

Všechny nesrovnalosti a poškození je třeba neprodleně nahlásit na zákaznický servis společnosti JYSK. Doporučujeme zboží důkladně zkontrolovat hned po převzetí objednávky. 

Poškozené zboží

V případě, že při doručení zjistíte, že jsou balíky poškozené, doporučujeme:

  • Odmítnout zboží převzít, vyplnit s řidičem záznam o škodě

  • Převzít zboží, vyplnit s řidičem záznam o škodě

  • Vyfotit stav balení zboží ještě před rozbalením

Ve všech případech prosím neprodleně kontaktujte zákaznický servis JYSK, abychom mohli s přepravní společností prověřit důvody poškození a zabránit podobným situacím v budoucnu.

6. PODMÍNKY VRÁCENÍ A VÝMĚNY

V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit nebo vyměnit. Možnost vrácení nebo výměny není časově omezena a platí pro výrobky zakoupené v kamenných prodejnách i na internetu. Máte tak mnohem více času, než je zákonem stanovená 14 denní lhůta platná pro nákupy přes internet.

PODMÍNKY:

  • Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz.

  • Zboží musí být vráceno osobně na kamennou prodejnu.

  • Pokud vrátíte zboží, které je poškozené nebo použité, vyhrazujeme si právo snížit dle našeho uvážení hodnotu, za kterou bude zboží přijato k výměně nebo vrácení, případně zboží odmítnout.

  • Na zakázku vyrobené zboží, jako např. metráž, matrace nebo na míru vyrobené šatní skříně, mají z našeho pohledu vždy sníženou hodnotu.

  • Nahradíme vám náklady na původní přepravu při zakoupení výrobku, pokud jde o přepravu, kterou jste prokazatelně hradili přímo společnosti JYSK (doklad o prodeji vystavila naše společnost).

  • Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.

  • Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte Vy. Nejsou vratné ani původní náklady na vynášku, montáž a další služby.

  • Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme Vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.

  • Při předložení dokladu o nákupu Vám nabízíme, v hodnotě vráceného zboží, výměnu za jiné zboží, vrácení hodnoty v hotovosti nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.

  • Tyto podmínky platí pouze pro fyzické osoby, ne pro firmy.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, právo na reklamaci zboží ani jakákoli další zákonná práva nejsou tímto nijak dotčena. 

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY PŘED PŘEVZETÍM ZBOŽÍ

Pokud se rozhodnete svůj nákup provedený na JYSK.cz zrušit ještě před převzetím zboží, můžete při jeho doručení požádat kurýra, aby zboží vrátil. V takovém případě vám nebude účtován poplatek za vrácení.

Následně je nutné požádat zákaznický servis JYSK o zrušení objednávky a vrácení peněz, pokud jste již zaplatili přes PayU. Nezapomeňte uvést číslo objednávky.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

PRODEJCE

7. REKLAMACE

Společnost JYSK se řídí platnými právními předpisy České republiky. Zakoupíte-li v našem e-shopu zboží, odpovídá společnost JYSK za to, že zboží nemá při převzetí vady, tj. zejména, že v době, kdy zboží převezmete:

  • má zboží vlastnosti, které byly ujednány nebo které společnost JYSK nebo výrobce popsal nebo které jste očekávali s ohledem na povahu zboží a na základě případné reklamy na toto zboží,

  • zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití společnost JYSK uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,

  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Výše uvedená odpovědnost společnosti JYSK se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění

Jako kupující jste oprávněn uplatnit právo z vady (tj. reklamovat zboží), která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců a u použitého zboží do dvanácti měsíců od jeho převzetí. Poskytla-li společnost JYSK záruku za jakost na dané zboží, jste oprávněn uplatnit vadu kdykoliv ve sjednané záruční době.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění

Pokud je vada podstatným porušením smlouvy, máte právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo chybějící věci, na odstranění vady opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy. Společnosti JYSK je třeba oznámit, jaké právo jste si zvolil, při oznámení vady (reklamaci) nebo bez zbytečného odkladu po něm. Pokud je vada nepodstatným porušením smlouvy, máte právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Při uplatnění vad a v reklamačním procesu se JYSK dále řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a dalších právních předpisů.

Zboží zakoupené v e-shopu můžete reklamovat v jakékoliv prodejně společnosti JYSK v České republice. V případě reklamace Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste své právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Stejně tak Vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Pokud se rozhodnete zboží reklamovat, můžete si sjednat s naším oddělením služeb zákazníkům odvoz reklamovaného zboží. Náklady na poštovné či přepravu reklamovaného zboží ponesete sami, nicméně pokud uplatníte svou reklamaci neprodleně a v reklamačním řízení se zjistí, že Vaše reklamace je oprávněná, veškeré nutně vynaložené náklady na přepravu či poštovné Vám proplatíme.

Pokud bude Vaše reklamace oprávněná a bude-li ve výsledku vyřízena Vaším odstoupením od smlouvy, v takovém případě Vám JYSK vrátí kupní cenu reklamovaného zboží, nicméně nebude Vám vracet náklady na původní dodání zboží od společnosti JYSK Vám, tj. původní cenu za přepravu.

Vyřízení reklamace

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Vámi nedohodneme na delší lhůtě.

V případě, že Vám po skončení reklamace budeme vracet peníze, lze to provést v hotovosti v některé z prodejen JYSK nebo Vám můžeme vrátit peníze za nákup na Vaši kartu nebo na bankovní účet použitý k zaplacení nákupu.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Je pro nás důležité, abyste při nakupování na JYSK.cz byli v bezpečí. JYSK s.r.o. provozuje JYSK.cz a je zodpovědný za všechna související data v souladu s Evropskou vyhláškou o ochraně osobních dat 2018.

JYSK.cz neukládá Vaše data, pokud to není nutné a v souladu s platnými zákony.

Pokud vytvoříte objednávku na JYSK.cz, přihlásíte se k odběru newsletteru nebo vytvoříte uživatelský profil, Vaše osobní data budou uložena centrálou v JYSKu v Dánsku a budou přístupná subjektům skupiny JYSK celosvětově.

Kdykoliv můžete:

  • Zaslat stížnost úřadům (například dánskému úřadu pro ochranu osobních dat)

  • Zažádat o opravu nebo vymazání osobních dat

  • Omezení zpracování a přístupu k osobním datům

  • Zažádat o přenos osobních dat, pokud je relevantní

Vezměte prosím na vědomí, že úroveň ochrany osobních dat v zemích mimo EU není přizpůsobena úrovni ochrany osobních údajů v rámci EU. Sdílení dat mezi subjekty skupiny JYSK je založeno na smlouvě o sdílení dat nebo dalších legálních prostředků. JYSK na vyžádání může poskytnout kopii smlouvy o sdílení dat podepsané mezi JYSK Denmark a ostatními subjekty skupiny JYSK. Ohledně poskytnutí této kopie kontaktujte zákaznický servis JYSK CZ.

Další podrobnosti ohledně osobních dat, které o Vás JYSK uchovává a zpracovává, můžete zjistit, pokud kontaktujete zákaznický servis JYSK. Zároveň můžete vznést námitku k užívání Vašich osobních dat, požádat o opravu Vašich osobních dat nebo zrušit souhlas se zpracováním Vašich osobních dat. Pokud si přejete zrušit souhlas se zpracováním Vašich osobních dat, kontaktujte zákaznický servis JYSK. Pokud budete mít jakoukoliv stížnost týkající se zpracování Vašich osobních dat JYSKem, můžete kontaktovat Dánskou agenturu pro ochranu osobních dat.

Můžete získat strukturovanou kopii Vašich osobních dat, které o Vás uchováváme, v čitelném formátu, pokud kontaktujete zákaznický servis JYSK.

V JYSKu zodpovědně dodržujeme všechny současné vyhlášky a zákony. Pokud jste souhlasil s jakoukoliv z níže uvedených služeb, vyhrazujeme si právo zasílat Vám novinky ohledně našich obchodních a dodacích podmínek, bez ohledu na to, jestli jste svůj souhlas zrušil, nebo je stále platný. Žádné další informace Vám zasílat nebudeme.

PŘI NÁKUPU NA JYSK.CZ

Platba

Jaké informace o Vás JYSK CZ sbírá v souvislosti s Vaším nákupem?

Za účelem online marketingu a zákaznické spokojenosti o Vás JYSK CZ sbírá a zpracovává data:

  • Vaše jméno

  • Vaši adresu

  • Vaše telefonní číslo

  • Vaši e-mailovou adresu

  • Vaši IP adresu, ze které byl nákup uskutečněn

Se všemi daty je nakládáno jako s tajnou informací a budou použity k online obchodu a zákaznické spokojenosti.

Vaše osobní data budou uložena JYSKem v Dánsku a budou přístupná subjekty skupiny JYSK celosvětově. Data jsou uložena na zabezpečeném úložišti.

Data jsou využívána pouze k zajištění odeslání a doručení Vašich objednávek a ke zpracování Vašich poptávek.

Vaši e-mailovou adresu využíváme ke spojení Vašich objednávek a za účelem průzkumu spokojenosti zákazníků. Pokud byste si přáli dostávat náš newsletter, je k tomu třeba Váš souhlas.

Vaše telefonní číslo nebude využíváno ke kontaktu za účelem prodeje. Budeme Vás telefonicky kontaktovat pouze v případě, že dojde k problému s Vaší objednávkou, nebo k upřesnění údajů potřebných k doručení objednávky.

JYSK CZ předává Vaše osobní data pouze dopravci za účelem doručení Vaší objednávky a nepředává, nezpřístupňuje ani neprodává jakýmkoliv jiným třetím stranám.

Vaše osobní data mohou být poskytnuta příslušným orgánům v případě policejního vyšetřování. Vaše osobní data předáme policii v souladu s platnými zákony, v případě že to shledáme nezbytným za účelem předejití krádeži nebo podvodu například v souvislosti s platebními kartami.

Zpracování Vašich osobních dat je nezbytné pro vyřízení Vaší objednávky. Vaše osobní data ukládáme po dobu 5 let od nákupu.

PŘI VYTVOŘENÍ ÚČTU NA JYSK.CZ

Registrací na JYSK.cz a vytvořením profilu můžete využít speciální služby, které JYSK CZ nabízí.

Za účelem vytvoření Vašho osobního účtu na JYSK.cz a vytvoření cílené reklamy právě pro Vás, JYSK CZ bude sbírat a zpracovávat Vaše osobní data:

  • E-mailová adresa

  • Jméno

  • Adresa (nepovinné)

  • Telefonní číslo (nepovinné)

  • Název společnosti (nepovinné)

Se všemi daty je nakládáno jako s tajnou informací a budou použity k vytvoření Vašeho osobního účtu a k cílenému marketingu.

Registrací na JYSK.cz dáváte svolení ke zpracování Vašich osobních dat.

JYSK bude uchovávat Vaše osobní data až do zrušení osobního účtu.

Základem pro legální zpracování Vašich osobních dat je souhlas, který jste udělili. 

COOKIES

Naším cílem je zajistit uživatelsky přívětivé webové stránky s relevantními informacemi. Proto používáme různé technologie ke sběru a zpracování dat ohledně využití našich stránek. Tato data sbíráme pomocí takzvaných cookies. Cookie je malý textový soubor, který se uloží ve Vašem počítači. Mimo jiné to znamená, že si Vás naše webové stránky pamatují, když se k nám vrátíte, a mohou vytvořit statistiku chování uživatelů na našich stránkách.

Používáme cookies od různých partnerů, abychom získali vhled do toho, které části našich stránek jsou nejčastěji navštěvované. Detailní informace o poskytovateli, platnosti a účelu jednotlivých cookies.

Kdykoliv můžete svůj souhlas s použitím cookies změnit zde. Cookies z Vašeho počítače můžete kdykoliv smazat. Na Wikipedii můžete najít návody k tomu, jak cookies smazat v různých prohlížečích. Cookies se automaticky mažou po 12 měsících.

Vezměte prosím na vědomí, že na JYSK.cz jsou části, které lze použít pouze pokud je použití cookies povoleno ve Vašem prohlížeči.

Některé údaje mohou být publikovány v anonymních statistikách, jako je například návštěvnost našich webových stránek. Informace o našich zákaznících jsou pro nás důležitou součástí našeho obchodu a neprodáváme je ani nesdílíme je s třetími stranami, pokud jste k tomu nedali souhlas.

9. PŘI REGISTRACI K ODBĚRU NEWSLETTERU

Za účelem distribuce newsletteru bude JYSK CZ sbírat a zpracovávat Vaše následující osobní data:

  • E-mailovou adresu

  • Jméno

  • Adresu (nepovinné)

  • Datum narození (nepovinné)

  • Pohlaví (nepovinné)

Vaše osobní data budou uložena JYSKem v Dánsku a budou přístupná subjekty skupiny JYSK celosvětově. Data jsou uložena na zabezpečeném úložišti.

Newsletter zasíláme pouze příjemcům, kteří se k jeho odběru dobrovolně přihlásili. K přihlášení používáme takzvaný dvojitý souhlas, kdy musíte odběr newsletteru nejprve potvrdit kliknutím na odkaz v zaslaném e-mailu, aby nemohla Vaši adresu přihlásit třetí osoba. Pokud obdržíte newsletter bez Vašeho předchozího souhlasu, mohl Vám být přeposlán známou osobou.

Po přihlášení k odběru newsletteru můžete očekávat 1 – 4 newslettery týdně e-mailem od společnosti JYSK CZ. Newsletter vždy obsahuje aktuální nabídky a informace o probíhajících kampaních. Při registraci rovněž souhlasíte se zasíláním oznámení ohledně služeb, jako jsou například upomínky ohledně nedokončené objednávky na JYSK.cz, dotazníky ohledně spokojenosti s nedávným nákupem nebo zakoupenými produkty.

Odběr newsletteru lze kdykoliv odhlásit pomocí odkazu na konci každého newsletteru zaslaného e-mailem.

JYSK CZ bude ukládat data do chvíle, než zrušíte souhlas s odběrem newsletteru.

Základem pro legální zpracování Vašich osobních dat je souhlas, který jste udělili.

10. DÁRKOVÉ KARTY

Dárkové karty JYSK lze zakoupit na JYSK.cz nebo na kamenných prodejnách JYSK.

Zakoupením dárkové karty JYSK souhlasíte s obecnými obchodními podmínkami použití dárkových karet.

Dárkovou kartu JYSK můžete využít k platbě v zemi, kde byla vystavena. Dárkovou kartou můžete zaplatit při nákupu na kamenných prodejnách JYSK, nebo na JYSK.cz. Dárkovou kartu není možné využít k zakoupení další dárkové karty. Pokud hodnota dárkové karty nepokryje celou cenu nákupu, musíte rozdíl doplatit jinou akceptovanou platební metodou.

Na JYSK.cz lze dárkové karty využít k platbě pouze před dokončením objednávky. Hodnota dárkové karty může být použita pouze k úhradě nákupu zboží od společnosti JYSK. Zůstatek na dárkové kartě není nijak úročen.

V případě, že internetovou objednávku zaplatíte dárkovou kartou a objednávka bude z nějakého důvodu zrušena, vystavíme Vám novou dárkovou kartu. Pokud jste část objednávky zaplatili dárkovou kartou a část kreditní kartou, odpovídající částky budou vráceny na kreditní kartu a formou dárkové karty JYSK.

V případě, že zaplatíte objednávku na kamenné prodejně dárkovou kartou a objednávka bude zrušena, je možné vystavení nové dárkové karty, nebo vrácení peněz v hotovosti.

Dárková karta může být využita k platbě bez prokázání totožnosti. Dárková karta může být zablokována, pokud nahlásíte ztrátu nebo odcizení. JYSK nenahrazuje ztracené dárkové karty.

Můžete zakoupit dárkové karty v hodnotě až 20.000 Kč (800 EUR)

Platnost dárkové karty JYSK je 5 let od zakoupení.

11. UCHAZEČI O ZAMĚSTNÁNÍ

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ POSKYTNUTÝCH ZÁJEMCI O PRÁCI VE SPOLEČNOSTI JYSK S.R.O.

Zájemci o práci ve společnosti JYSK s.r.o. mají možnost reagovat prostřednictvím online formuláře na konkrétní pracovní nabídky, zveřejněné na stránkách společnosti. Mají také možnost zaregistrovat se do databáze uchazečů na dobu 1 roku a dát společnosti JYSK s.r.o. možnost oslovit je v případě volného pracovního místa. Osobní údaje poskytují uchazeči společnosti JYSK s.r.o. dobrovolně. 

Online formulář a životopisy zahrnují tyto údaje: jméno zájemce, e-mailová adresa, nejvyšší dosažené vzdělání, určení pracovní pozice, o kterou má kandidát zájem, určení lokality, v které hledá práci, požadovaný druh pracovního poměru, předcházející pracovní zkušenosti, týkající se zejména práce v maloobchodě. Uvedení dalších údajů v životopise je na výlučném rozhodnutí zájemce o práci; společnost JYSK s.r.o. uvedení dalších údajů nepožaduje. 

Účelem zpracování uvedených osobních údajů je výběr vhodných uchazečů při obsazování volných pracovních míst u provozovatele JYSK s.r.o. se sídlem Novodvorská 1062/12, 142 01 Praha 4, IČO: 26760746. K osobním údajům kandidátů mají přístup pouze osoby přímo se podílející na náboru: manažeři prodejen, oblastní manažeři, obchodní ředitelé, vedoucí oddělení na centrále společnosti a zaměstnanci oddělení lidských zdrojů. Konkrétní zaměstnanec má přístup vždy pouze k údajům kandidátů, kteří se hlásí na jeho prodejnu nebo oddělení. 

Osobní údaje nebudou poskytnuty a ani zpřístupněny třetím stranám a příjemcům. Po skončení účelu zpracování budou osobní údaje bezpečně zlikvidovány a uchazeči o tom budou informováni. Poskytnutím osobních údajů dává kandidát společnosti JYSK s.r.o. souhlas s jejich zpracováním za výše uvedeným účelem. Uchazeč o zaměstnání má možnost prostřednictvím online přístupu kdykoli svoje osobní údaje upravit nebo vymazat. Vymazáním osobních údajů uchazeč odvolává svůj souhlas s jejich zpracováním, udělený společnosti JYSK.s.r.o.

 

ZÍSKEJTE DÁRKOVOU KARTU V HODNOTĚ 3 000 Kč*

Visa MastercardCredit Cards