Doprava a doručení

Pokud máte otázku ohledně doručení a odpověď nenajdete níže, rádi Vám pomůžeme na našem oddělení zákaznického servisu. Neváhejte nás kontaktovat.

Přehled

Kde najdu sledovací číslo svojí objednávky?

+
Sledovací číslo vaší objednávky obdržíte v e-mailu spolu s fakturou v den odeslání z našeho skladu.
Svou objednávku pak můžete sledovat přímo na webu dopravce. Sledování zásilek je možné pouze v případě doručování společností DPD.

Was your question not answered? Please write to JYSK customer service.

Kde v rámci ČR JYSK doručuje?

+
Doručení je možné v rámci celé ČR. Doručení do zahraničí není možné.

Was your question not answered? Please write to JYSK customer service.

Kolik stojí dopravné?

+
Cena dopravného se odvíjí od hmotnosti objednaného zboží. Malé zboží je doručováno společností DPD, nábytek a jiné rozměrné artikly jsou doručovány společností Rhenus.

•    Nejnižší možná cena doručení je 79 Kč.

•    Maximální cena doručení je 1 399 Kč.

•    Cena vynášky na místo určení je 249 Kč. Vynáška je možná pouze u společnosti Rhenus.

Služba online objednávky s vyzvednutím na kamenné prodejně není zpoplatněna. 

Was your question not answered? Please write to JYSK customer service.

Mohu změnit datum doručení?

+
Změna data je možná pouze na pozdější termín. Zajištění dřívějšího termínu není možné. 
Pro změnu kontaktujte prosím naše zákaznické centrum. 


 

Was your question not answered? Please write to JYSK customer service.

Obdržel jsem jiné zboží – co mám dělat?

+
V případě, že jsme vám omylem zaslali jiné zboží, kontaktujte naše zákaznické centrum pomocí tlačítka Poslat e-mail. Zdarma Vám zboží vyměníme za správné.
 

Was your question not answered? Please write to JYSK customer service.

Contact Customer Service

Otevírací doba zákaznického centra

  • Pondělí – pátek 09:00 – 17:00
  • Sobota – neděle 10:00 – 16:00
Phone. +420 228 884 565Store opening hours