Doprava a doručení

Pokud máte otázku ohledně doručení a odpověď nenajdete níže, rádi Vám pomůžeme na našem oddělení zákaznického servisu. Neváhejte nás kontaktovat.

Přehled

Je možné doručit produkty zakoupené na prodejně?  

+
Rádi Vám doručíme Váš nákup z prodejny JYSK až k Vašim dveřím za rozumný poplatek.
Doručení domů si můžete objednat v prodejně JYSK. Doručení je nutné uhradit osobně na prodejně a cena dopravy se může lišit obchod od obchodu. Bližší informaci ohledně ceny zjistíte na prodejně nebo kontaktováním Zákaznického servisu. Některé naše prodejny nabízejí také montáž výrobků.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Je možné si produkty objednat online a vyzvednout na prodejně? 

+
U online objednávek v hodnotě vyšší než 1699 Kč je možné zvolit doručení na prodejnu JYSK. Upozorňujeme, že doručení na prodejnu není možné u všech produktů (např. velmi velké produkty). Pro tento způsob doručení neúčtujeme náklady na dopravu, je však nutná platba předem kartou online.
Doručení na prodejnu si můžete vybrat po přidání produktů do nákupního košíku a zadání Vašich kontaktních údajů. Systém Vám na základě adresy nevrhne nejbližší prodejny a Vy si požadovanou prodejny vyberete ze seznamu. Doba doručení je 4-11 pracovních dní. Produkty jsou doručovány z našeho centrálního skladu v Polsku.


 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kde najdu sledovací číslo svojí objednávky?

+
Sledovací číslo vaší objednávky obdržíte v e-mailu spolu s fakturou v den odeslání z našeho skladu.
Svou objednávku pak můžete sledovat přímo na webu dopravce. Sledování zásilek je možné pouze v případě doručování společností DPD.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kde v rámci ČR JYSK doručuje?

+
Doručení je možné v rámci celé ČR. Doručení do zahraničí není možné.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kdy bude doručena má objednávka?

+

Termín a způsob doručení záleží na velikosti Vaší objednávky (váha a rozměry). Způsob doručení je automaticky přizpůsoben Vašemu nákupu. Prosím, berte na vědomí, že všechny internetové objednávky jsou odesílány z centrálního skladu v Polsku.

Máme následující možnosti doručení:

DPD = malé zásilky
Malé produkty jako například: ručníky, polštáře, přikrývky, matrace balené v roli a malý nábytek.
Doba doručení je 2-4 pracovní dny.
Jakmile bude Vaše objednávka odeslána z našeho distribučního centra, obdržíte SMS a e-mail potvrzující předání zboží dopravci. E-mail zároveň bude obsahovat fakturu a sledovací číslo zásilky.
Jeden pracovní den před doručením obdržíte oznámení o doručení pomocí SMS a e-mailem od přepravní společnosti DPD.
Oznámení obsahuje podrobné informace, např. datum doručení, číslo zásilky.
V den doručení vám bude zasláno další oznámení s hodinovým intervalem doby doručení.

Rhenus = velké zásilky
Doba doručení je obvykle 5-10 pracovních dnů od odeslání objednávky. Standardní doba doručení je mezi 8. a 20. hodinou.
Přepravní služba doručuje zásilky standardně za první uzamykatelné dveře budovy na dodací adrese. Případně je možné si za 249 Kč připlatit vynášku na místo určení.
Jakmile bude Vaše objednávka odeslána z našeho distribučního centra, obdržíte e-mail potvrzující předání zboží dopravci a fakturu.
Jeden pracovní den před doručením obdržíte oznámení o doručení pomocí SMS. V SMS bude uveden předpokládaný tříhodinový interval doby doručení v následující den mezi 8. a 20. hodinou.
Můžete požádat o doručení v jiný den, když se obrátíte na zákaznický servis JYSK nejpozději do 16:00 pracovní den před doručením.
V den doručení vám řidič zavolá přibližně 1 hodinu před příjezdem na dodací adresu.
V ceně jsou dva pokusy o doručení, pokud se dopravci nepodaří zastihnout Vás ani na druhý pokus, objednávka bude stornována.

Doručení na prodejnu
Doručení na prodejnu je podobné službě Klikni a vyzvedni, ale máte možnost objednat si širší škálu produktů, které nemáme běžně skladem na prodejnách. Tyto výrobky zabalíme a odešleme z centrálního skladu do prodejny, kde si je vyzvednete. Doručení z centrálního skladu do prodejny může trvat 4-11 pracovních dní. Doručení do prodejny si můžete vybrat pouze při objednávce nad 1699 Kč.
Upozorňujeme, že některé položky mohou být vzhledem k hmotnosti nebo velikosti položky doručeny pouze dopravcem na Vaši adresu.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kolik stojí dopravné?

+
Cena dopravného se odvíjí od hmotnosti objednaného zboží. Malé zboží je doručováno společností DPD, nábytek a jiné rozměrné artikly jsou doručovány společností Rhenus.

•    Nejnižší možná cena doručení je 79 Kč.

•    Maximální cena doručení je 1 499 Kč.

•    Cena vynášky na místo určení je 249 Kč. Vynáška je možná pouze u společnosti Rhenus.

Služba online objednávky s vyzvednutím na kamenné prodejně není zpoplatněna. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Mohu změnit datum doručení?

+
Změna data je možná pouze na pozdější termín. Zajištění dřívějšího termínu není možné. 
Pro změnu kontaktujte prosím naše zákaznické centrum. 


 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Můžu si objednat produkty online a zaplatit je v prodejně? 

+
Ano, produkty si můžete rezervovat online a vyzvednout si je na prodejně prostřednictvím naší služby Klikni a vyzvedni.Na JYSK.cz si vyberte produkt a klikněte na tlačítko „Rezervace Klikni a vyzvedni na prodejně“. Naše oddělení Zákaznického servisu vám také rádo pomůže s rezervací.
Vaše rezervace je platná v den provedení rezervace a v následujících dvou dnech. Rezervaci je nutné vyzvednout před uzavřením prodejny.
Jakmile provedete rezervaci, prodejna Vám potvrdí dostupnost produktu. Jakmile bude rezervace připravena k vyzvednutí, bude Vás prodejna informovat jak SMS, tak e-mailem.
Upozorňujeme, že některé z našich produktů jsou k prodeji pouze v našem internetovém obchodě a tyto produkty nelze rezervovat službou Rezervace Klikni a vyzvedni na prodejně. Rezervovat můžete pouze produkty, které má prodejna momentálně skladem.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Obdržel jsem jiné zboží – co mám dělat?

+
V případě, že jsme vám omylem zaslali jiné zboží, kontaktujte naše zákaznické centrum pomocí tlačítka Poslat e-mail. Zdarma Vám zboží vyměníme za správné.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kontaktujte zákaznické centrum

Vážení zákazníci, 24. 6. bude z technických důvodů telefonní linka zavřená. Zastihnete nás na chatu nebo e-mailu. Děkujeme za pochopení.
Otevírací doba zákaznického centra
  • Pondělí – pátek 08:30 – 17:00
  • Sobota - neděle 09:00 - 16:00

24. 6. bude z technických důvodů telefonní linka zavřená. Zastihnete nás na chatu nebo e-mailu. Děkujeme za pochopení.

Otevírací dobu prodejen můžete ověřit zde.