Odpovědi na otázky ohledně vrácení a reklamace naleznete níže. Pokud odpověď nenajdete, kontaktujte náš zákaznický servis.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit, nebo vyměnit.
Za produkty, které jsou vrácené nepoužité a s originálním dokladem o zaplacení, Vám vrátíme celou částku. Pro vrácení není žádné časové omezení. To platí jak pro produkty zakoupené na prodejnách, tak pro online objednávky. Pro nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží navštivte jakoukoliv prodejnu JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům.
Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní.
Přečtěte si více o Pravidlech vrácení.
Přečtěte si více o tom, jak vrátit produkt.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob vrácení produktu je návštěva jakékoli prodejny JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou).
Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní.
V JYSKu nám záleží na udržitelnosti. Žádáme Vás, abyste si originální obal uschovali, abyste jej v případě potřeby mohli použít pro vrácení produktu. Pokud vracíte produkt na prodejně, preferujeme vrácení v původním stavu a v originálním balení. V tomto případě můžeme produkt znovu prodat a udělat tak radost dalšímu zákazníkovi. Pokud produkt nebude v původním stavu, může být vrácená částka ponížena, případně Vám můžeme nabídnout dárkovou kartu.
Pokud jste obdrželi poškozený produkt, prosím, přečtěte si, jak vadný produkt reklamovat.
Prosím, berte na vědomí:
Pro vrácení je nutné předložit fakturu, kterou jste obdrželi do e-mailu. Fakturu je možné předložit jak na mobilním telefonu, tak vytištěnou.
Pokud nevrátíte celou objednávku, ale pouze její část, nebudou Vám vráceny náklady na dopravu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit, nebo vyměnit.
Za produkty, které jsou vrácené nepoužité a s originálním dokladem o zaplacení, Vám vrátíme celou částku. Pro vrácení není žádné časové omezení. To platí jak pro produkty zakoupené na prodejnách, tak pro online objednávky. Pro nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží navštivte jakoukoliv prodejnu JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní. Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům. Můžeme ale zajistit i svoz produktu z online objednávky. V tomto případě původně vynaložené prostředky na dopravu použijeme k uhrazení svozu zboží z Vaší adresy. Pro objednání svozu kontaktujte Zákaznický servis zde.
Balení produktů, které si přejete vrátit
V JYSKu nám záleží na udržitelnosti. Proto Vás žádáme, abyste si originální obal uschovali, dokud si nebudete jisti, že si nákup chcete ponechat, abyste jej v případě potřeby mohli použít pro vrácení produktu. Pokud vracíte produkt na prodejně, preferujeme vrácení v původním stavu a v originálním balení. V tomto případě můžeme produkt znovu prodat a udělat tak radost dalšímu zákazníkovi. Produkt, který vracíte na prodejně není povinné demontovat, ale pokud produkt nebude v původním stavu, může být vrácená částka ponížena, případně Vám můžeme nabídnout dárkovou kartu.
V případě, že máte zájem o vrácení produktů naším dopravcem, je nutné produkt demontovat a zabalit tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě, aby Vám mohla být vrácena plná částka za zboží. Doporučujeme obaly otevírat opatrně a obal si ponechat, pokud si nákupem nejste jisti.
Přečtěte si více o podmínkách vrácení zde
100 dní na vyzkoušení matrací GOLD
Nabízíme 100 dní na vyzkoušení matrací GOLD. Prosím, berte na vědomí, že na službu 100 dní se nevztahují podmínky pro vrácení, ale podmínky pro výměnu. Služba 100 dní na vyzkoušení se nevztahuje na vrchní matrace.
Přečtěte si více o službě 100 dní na vyzkoušení matrací GOLD
Prosím, berte na vědomí:
Pokud nemáte originální doklad o zaplacení, nabízíme Vám výměnu za jiný produkt, nebo dárkovou kartu. Hodnota dárkové karty bude ve výši nejnižší prodejní ceny produktu za posledních 60 dní. U internetových objednávek je dokladem o nákupu faktura, kterou jste obdrželi na e-mail. K nákupu z prodejny potřebujete účtenku. Pokud nemáte účtenku, prodejna Vám může kopii účtenky vyhledat na základě výpisu platby z bankovního účtu. To je ale možné nejdéle rok od nákupu. Na základě kopie účtenky je pak možné vrácení částky na dárkovou kartu.
Na zakázku vyrobené zboží, jako atypické rozměry matrací, má z našeho pohledu vždy sníženou hodnotu.
Pokud se rozhodnete vrátit produkt z online objednávky na prodejně, vrátíme Vám peníze včetně původních nákladů za dopravu, v případě že vracíte celou objednávku. Pokud si přejete, aby JYSK zajistil vrácení prostřednictvím svozu, nebudou Vám vráceny finance, které jste vynaložili na dopravu, protože tato částka bude využita na svoz. Pokud si přejete vrátit objednávku zakoupenou na prodejně, která Vám byla doručena lokálním přepravcem, peníze za dopravu Vám vráceny nebudou.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Vrácení na prodejně
Jedná se o nejrychlejší možnost vrácení. Pokud vrátíte produkt na prodejně, finance obdržíte téměř ihned. Vrácení je možné buď v hotovosti, nebo na platební kartu. Částka je vyplacena stejným typem platby, jako byla provedena původní platba. V případě vrácení na platební kartu bude vrácení trvat nejdéle 3 pracovní dny. Na prodejnu si s sebou prosím vezměte doklad o zaplacení a platební kartu. Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní.
Vrácení prostřednictvím dopravce
Pokud se rozhodnete pro vrácení prostřednictvím objednání svozu, budou Vám finance vráceny nejpozději do 14 dní od proběhlého svozu. Dobropis obdržíte do e-mailu.
JYSK může zadržet vrácení peněz, dokud svoz neproběhne, nebo dokud nepředložíte dokumentaci, že jste produkt vrátili.
Pokud byla objednávka placena prostřednictvím platební brány PayU, vrácení financí proběhne ihned, jakmile zašleme požadavek. Doba vrácení je nejdéle 10 pracovních dní.
Pokud byla objednávka placena na dobírku, prosím, v požadavku pro odstoupení od kupní smlouvy uveďte číslo bankovního účtu, na který mají být finance vráceny.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
JYSK Zličín, Praha
Skandinávská 15a
155 00 Praha 5 - Třebonice
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Pokud si nákup rozmyslíte, můžete produkt snadno vrátit. Za produkty, které jsou vrácené nepoužité a s originálním dokladem o zaplacení, Vám vrátíme celou částku. Pro vrácení není žádné časové omezení. To platí jak pro produkty zakoupené na prodejnách, tak pro online objednávky. Pro nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží navštivte jakoukoliv prodejnu JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní. Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům. Můžeme ale zajistit i svoz produktu z online objednávky. V tomto případě původně vynaložené prostředky na dopravu použijeme k uhrazení svozu zboží z Vaší adresy. Pro objednání svozu kontaktujte Zákaznický servis.
Pokud jste obdrželi poškozený produkt, prosím, přečtěte si, jak ho reklamovat.
Vrácení produktu na prodejnu
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob vrácení produktu je návštěva jakékoli prodejny JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům.
Bezpečně zabalte produkt nejlépe do originálního obalu.
Dostavte se s produktem a dokladem o zaplacení nebo fakturou na prodejnu.
Vrácení produktů doručených prostřednictvím dopravce pro malé zásilky
Pokud jste obdrželi objednávku prostřednictvím dopravce DPD, prosím, postupujte podle kroků níže:
Vyplňte prosím online formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Po obdržení žádosti Vás bude kontaktovat Zákaznický servis ohledně termínu svozu.
Produkt demontujte a bezpečně zabalte, nejlépe do originálního obalu, pro zajištění vrácení plné částky.
Zajistěte předání zboží dopravci v dohodnutém termínu.
Zboží je také možné zaslat na adresu:
JYSK Zličín, Praha
Skandinávská 15a
155 00 Praha 5 - Třebonice
V případě odeslání zboží na zmíněnou adresu nezapomeňte přiložit dopis, ve kterém uvedete číslo objednávky a požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud vracíte celou objednávku, budou Vám vráceny i náklady za dopravu, které jste za internetovou objednávku uhradili.
Vrácení produktů doručených prostřednictvím dopravce pro velké zásilky
Pokud jste obdrželi objednávku prostřednictvím dopravce Rhenus, prosím, postupujte podle kroků níže:
Kontaktujte Zákaznický servis na naší kontaktní stránce pro objednání svozu.
Produkt demontujte a bezpečně zabalte, nejlépe do originálního obalu, pro zajištění vrácení plné částky.
Zajistěte předání zboží dopravci v dohodnutém termínu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.