Vrácení a reklamace

Odpovědi na otázky ohledně vrácení a reklamace naleznete níže. Pokud odpověď nenajdete, kontaktujte náš zákaznický servis.

Reklamace

Obdržel jsem nekompletní zásilku / jiný produkt.

+
Pokud vám omylem zašleme jiné zboží, než jste si objednali, nebo část zásilky chybí, vždy se obraťte na naše zákaznické centrum. 
Veškeré náklady spojené s výměnou nebo doručení chybějícího zboží v takovém případě hradí JYSK. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Obdržel jsem poškozený balík – co mám dělat?

+
Doručení objednávek v dobrém stavu je pro JYSK velmi důležité. Mohou ale nastat situace, kdy se zboží při transportu poškodí.

Pokud si při doručení všimnete poškozeného balení:
  • Objednávku prosím převezměte i v případě, že je poškozená. ​​​​​​Ihned vyfoťte poškození balení a poté ověřte, zda je poškozený i obsah balíku. 
  • Kontaktujte oddělení zákaznického servisu pomocí tlačítka Poslat e-mail. Přiložte fotografie poškozeného balení i závady, nezapomeňte uvést číslo objednávky. 
Váš požadavek vyřešíme, jakmile to bude možné. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Obdržel jsem vadný produkt – co mám dělat?

+
Na zboží zakoupené v JYSKu se vztahuje zákonem daná záruční lhůta v délce 24 měsíců. 
Pokud jste zakoupili vadný produkt, máte právo zboží reklamovat. Reklamace může být vyřízena opravou, výměnou, vrácením peněz, či slevou. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu co nejdříve po odhalení závady.

Proces reklamace na kamenné prodejně:
Pokud jste zboží zakoupili na kamenné prodejně, můžete ho reklamovat na jakékoliv kamenné prodejně JYSK. 
Přineste s sebou dané zboží (případně vadný díl, pokud se jedná o nábytek) nebo alespoň fotodokumentaci závady společně s účtenkou. Pokud bude reklamace uznána, zboží vám opravíme, vyměníme, vrátíme peníze, nebo poskytneme slevu. S reklamací Vám nevzniknou žádné další náklady.

Proces reklamace online objednávky:
Zboží zakoupené online můžete reklamovat na jakékoliv prodejně JYSK nebo kontaktováním oddělení zákaznického servisu.
K zahájení reklamačního řízení prosím využijte formulář Poslat e-mail, přiložte fotodokumentaci závady a uveďte číslo objednávky.
Pokud je reklamace správně podána a následně uznána, máte právo na výměnu za nový kus, slevu, či odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladů na dopravu vzniklých v souvislosti s reklamací.
Do 2 dnů od podání reklamace budete kontaktováni oddělením zákaznického servisu. 
Vaši reklamaci vyřídíme jak nejrychleji to bude možné. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Pravidla výměny a vrácení

Co znamená neomezená možnost vrácení zboží? 

+

V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit, nebo vyměnit. 

Za produkty, které jsou vrácené nepoužité a s originálním dokladem o zaplacení, Vám vrátíme celou částku. Pro vrácení není žádné časové omezení. To platí jak pro produkty zakoupené na prodejnách, tak pro online objednávky. Pro nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží navštivte jakoukoliv prodejnu JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům. 

Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní.



Přečtěte si více o Pravidlech vrácení.  

Přečtěte si více o tom, jak vrátit produkt.  

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Jak mohu vrátit internetovou objednávku na prodejně? 

+

Nejrychlejší a nejjednodušší způsob vrácení produktu je návštěva jakékoli prodejny JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). 
Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní.

V JYSKu nám záleží na udržitelnosti. Žádáme Vás, abyste si originální obal uschovali, abyste jej v případě potřeby mohli použít pro vrácení produktu. Pokud vracíte produkt na prodejně, preferujeme vrácení v původním stavu a v originálním balení. V tomto případě můžeme produkt znovu prodat a udělat tak radost dalšímu zákazníkovi. Pokud produkt nebude v původním stavu, může být vrácená částka ponížena, případně Vám můžeme nabídnout dárkovou kartu.  

Pokud jste obdrželi poškozený produkt, prosím, přečtěte si, jak vadný produkt reklamovat.  

Prosím, berte na vědomí: 

  • Pro vrácení je nutné předložit fakturu, kterou jste obdrželi do e-mailu. Fakturu je možné předložit jak na mobilním telefonu, tak vytištěnou.   

  • Pokud nevrátíte celou objednávku, ale pouze její část, nebudou Vám vráceny náklady na dopravu.  

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Jaká je politika vrácení v JYSKu?

+

V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit, nebo vyměnit. 
Za produkty, které jsou vrácené nepoužité a s originálním dokladem o zaplacení, Vám vrátíme celou částku. Pro vrácení není žádné časové omezení. To platí jak pro produkty zakoupené na prodejnách, tak pro online objednávky. Pro nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží navštivte jakoukoliv prodejnu JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní. Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům. Můžeme ale zajistit i svoz produktu z online objednávky. V tomto případě původně vynaložené prostředky na dopravu použijeme k uhrazení svozu zboží z Vaší adresy. Pro objednání svozu kontaktujte Zákaznický servis zde.   

 

Balení produktů, které si přejete vrátit 
V JYSKu nám záleží na udržitelnosti. Proto Vás žádáme, abyste si originální obal uschovali, dokud si nebudete jisti, že si nákup chcete ponechat, abyste jej v případě potřeby mohli použít pro vrácení produktu. Pokud vracíte produkt na prodejně, preferujeme vrácení v původním stavu a v originálním balení. V tomto případě můžeme produkt znovu prodat a udělat tak radost dalšímu zákazníkovi. Produkt, který vracíte na prodejně není povinné demontovat, ale pokud produkt nebude v původním stavu, může být vrácená částka ponížena, případně Vám můžeme nabídnout dárkovou kartu. 
V případě, že máte zájem o vrácení produktů naším dopravcem, je nutné produkt demontovat a zabalit tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě, aby Vám mohla být vrácena plná částka za zboží. Doporučujeme obaly otevírat opatrně a obal si ponechat, pokud si nákupem nejste jisti.  
Přečtěte si více o podmínkách vrácení zde 


100 dní na vyzkoušení matrací GOLD 
Nabízíme 100 dní na vyzkoušení matrací GOLD. Prosím, berte na vědomí, že na službu 100 dní se nevztahují podmínky pro vrácení, ale podmínky pro výměnu. Služba 100 dní na vyzkoušení se nevztahuje na vrchní matrace.  
Přečtěte si více o službě 100 dní na vyzkoušení matrací GOLD 

Prosím, berte na vědomí: 

  • Pokud vracíte produkt, který je poškozený nebo použitý způsobem, který snižuje jeho hodnotu, vyhrazujeme si právo snížit vrácenou částku nebo odmítnout vrácení peněz.  
  • Pokud nemáte originální doklad o zaplacení, nabízíme Vám výměnu za jiný produkt, nebo dárkovou kartu. Hodnota dárkové karty bude ve výši nejnižší prodejní ceny produktu za posledních 60 dní. U internetových objednávek je dokladem o nákupu faktura, kterou jste obdrželi na e-mail. K nákupu z prodejny potřebujete účtenku. Pokud nemáte účtenku, prodejna Vám může kopii účtenky vyhledat na základě výpisu platby z bankovního účtu. To je ale možné nejdéle rok od nákupu. Na základě kopie účtenky je pak možné vrácení částky na dárkovou kartu. 

  • Na zakázku vyrobené zboží, jako atypické rozměry matrací, má z našeho pohledu vždy sníženou hodnotu. 

  • Pokud se rozhodnete vrátit produkt z online objednávky na prodejně, vrátíme Vám peníze včetně původních nákladů za dopravu, v případě že vracíte celou objednávku. Pokud si přejete, aby JYSK zajistil vrácení prostřednictvím svozu, nebudou Vám vráceny finance, které jste vynaložili na dopravu, protože tato částka bude využita na svoz. Pokud si přejete vrátit objednávku zakoupenou na prodejně, která Vám byla doručena lokálním přepravcem, peníze za dopravu Vám vráceny nebudou.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kdy mi budou vráceny finance za vrácené produkty? 

+

Vrácení na prodejně 
Jedná se o nejrychlejší možnost vrácení. Pokud vrátíte produkt na prodejně, finance obdržíte téměř ihned. Vrácení je možné buď v hotovosti, nebo na platební kartu. Částka je vyplacena stejným typem platby, jako byla provedena původní platba. V případě vrácení na platební kartu bude vrácení trvat nejdéle 3 pracovní dny. Na prodejnu si s sebou prosím vezměte doklad o zaplacení a platební kartu. Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní.

Vrácení prostřednictvím dopravce 
Pokud se rozhodnete pro vrácení prostřednictvím objednání svozu, budou Vám finance vráceny nejpozději do 14 dní od proběhlého svozu. Dobropis obdržíte do e-mailu.  

JYSK může zadržet vrácení peněz, dokud svoz neproběhne, nebo dokud nepředložíte dokumentaci, že jste produkt vrátili.  

Pokud byla objednávka placena prostřednictvím platební brány PayU, vrácení financí proběhne ihned, jakmile zašleme požadavek. Doba vrácení je nejdéle 10 pracovních dní.  

Pokud byla objednávka placena na dobírku, prosím, v požadavku pro odstoupení od kupní smlouvy uveďte číslo bankovního účtu, na který mají být finance vráceny. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Převzal jsem zboží, ale rozmyslel jsem si nákup v rámci 14denní lhůty na odstoupení od kupní smlouvy

+
V JYSKu můžete zakoupené zboží snadno vrátit, nebo vyměnit. Možnost vrácení nebo výměny není časově omezena a platí pro výrobky zakoupené v kamenných prodejnách i na internetu. Máte tak mnohem více času, než je zákonem stanovená 14denní lhůta platná pro nákupy přes internet. Stejnou možnost vrácení nebo výměny máte i pro zboží zakoupené v kamenných prodejnách. 

Máte také možnost zaslat
odstoupení od smlouvy na naše zákaznické centrum. Požadavek k odstoupení od smlouvy nám prosím zašlete pomocí tlačítka Poslat e-mail

Zboží lze také zaslat poštou na adresu:
 

JYSK Zličín, Praha
Skandinávská 15a
155 00 Praha 5 - Třebonice


V případě odeslání zboží poštou prosím nezapomeňte přiložit dopis, ve kterém uvedete číslo objednávky a požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. 

Veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradíte vy.

PODMÍNKY:
  • Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz 
  • Pokud bylo zboží zakoupeno na kamenné prodejně, může být vráceno na jakékoliv kamenné prodejně JYSK. Při nákupu online lze zboží vrátit na jakékoliv prodejně JYSK nebo pomocí tlačítka Poslat e-mail
  • U poškozeného nebo použitého zboží si vyhrazujeme právo snížit vrácenou částku, případně požadavek zamítnout. Posuzován je aktuální stav zboží. 
  • U na zakázku vyrobeného zboží, jako např. metráž u ubrusů nebo atypických rozměrů matrací, se vždy snižuje vrácená částka.
  • Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.
  • Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte vy. Původní náklady na vynášku, montáž a další služby vratné nejsou. V případě online objednávky s doručením domů použijeme původně vynaložené prostředky na dopravu k uhrazení svozu zboží od Vás. 
  • Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
  • Při předložení dokladu o nákupu vám můžeme nabídnout výměnu za jiné zboží (v hodnotě vráceného zboží), vrácení hodnoty v hotovosti, nebo dárkovou kartu na nákup zboží na našich kamenných prodejnách.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Rozmyslel jsem si nákup – jak mohu zboží vrátit?

+

Pokud si nákup rozmyslíte, můžete produkt snadno vrátit. Za produkty, které jsou vrácené nepoužité a s originálním dokladem o zaplacení, Vám vrátíme celou částku. Pro vrácení není žádné časové omezení. To platí jak pro produkty zakoupené na prodejnách, tak pro online objednávky. Pro nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží navštivte jakoukoliv prodejnu JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Pokud vracíte online objednávku na prodejně a jedná se o matraci, přikrývku nebo polštář v řadě GOLD a tyto produkty byly zakoupeny za plnou cenu produktu, případně se jedná o interiérový nebo zahradní nábytek nad částku 4999 Kč, budou Vám finance vráceny zpět na účet, ze kterého jsme obdrželi platbu nejpozději do 10 pracovních dní. Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům. Můžeme ale zajistit i svoz produktu z online objednávky. V tomto případě původně vynaložené prostředky na dopravu použijeme k uhrazení svozu zboží z Vaší adresy. Pro objednání svozu kontaktujte Zákaznický servis. 
Pokud jste obdrželi poškozený produkt, prosím, přečtěte si, jak ho reklamovat. 

Vrácení produktu na prodejnu 
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob vrácení produktu je návštěva jakékoli prodejny JYSK. Pokud produkty vrátíte tam, peníze Vám vrátíme ihned na místě, a to včetně částky uhrazené za dopravu online objednávky (pokud online objednávku vracíte na prodejně celou). Takto zajistíme, že se produkty nepoškodí během přepravy, a budeme je moci prodat dalším spokojeným zákazníkům.

  1. Bezpečně zabalte produkt nejlépe do originálního obalu. 

  1. Dostavte se s produktem a dokladem o zaplacení nebo fakturou na prodejnu. 
     

Vrácení produktů doručených prostřednictvím dopravce pro malé zásilky 
Pokud jste obdrželi objednávku prostřednictvím dopravce DPD, prosím, postupujte podle kroků níže: 

  1. Vyplňte prosím online formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Po obdržení žádosti Vás bude kontaktovat Zákaznický servis ohledně termínu svozu. 

  1. Produkt demontujte a bezpečně zabalte, nejlépe do originálního obalu, pro zajištění vrácení plné částky. 

  1. Zajistěte předání zboží dopravci v dohodnutém termínu.  

  1. Zboží je také možné zaslat na adresu: 

     JYSK Zličín, Praha
     Skandinávská 15a
     155 00 Praha 5 - Třebonice

V případě odeslání zboží na zmíněnou adresu nezapomeňte přiložit dopis, ve kterém uvedete číslo objednávky a požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud vracíte celou objednávku, budou Vám vráceny i náklady za dopravu, které jste za internetovou objednávku uhradili. 

Vrácení produktů doručených prostřednictvím dopravce pro velké zásilky 
Pokud jste obdrželi objednávku prostřednictvím dopravce Rhenus, prosím, postupujte podle kroků níže: 

  1. Kontaktujte Zákaznický servis na naší kontaktní stránce pro objednání svozu.  

  1. Produkt demontujte a bezpečně zabalte, nejlépe do originálního obalu, pro zajištění vrácení plné částky. 

  1. Zajistěte předání zboží dopravci v dohodnutém termínu. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kontaktujte zákaznické centrum

Vážení zákazníci, 24. 6. bude z technických důvodů telefonní linka zavřená. Zastihnete nás na chatu nebo e-mailu. Děkujeme za pochopení.
Otevírací doba zákaznického centra
  • Pondělí – pátek 08:30 – 17:00
  • Sobota - neděle 09:00 - 16:00

24. 6. bude z technických důvodů telefonní linka zavřená. Zastihnete nás na chatu nebo e-mailu. Děkujeme za pochopení.

Otevírací dobu prodejen můžete ověřit zde.