Online objednávky s doručením domů jsou opět DOSTUPNÉ.
Prodejny jsou znovu otevřené s obvyklou otevírací dobou.

VÍCE INFO ZDE

Prodejny otevřené, cargo dostupné online

Online je dostupný pro všechny kategorie výrobků

Na JYSK.cz si můžete opět vytvořit online objednávku s doručením domů. Nyní je také možné objednat všechny výrobky, které máme dostupné online - náš e-shop tedy funguje v plném rozsahu.

  • Online si můžete objednat rozměrnější i menší výrobky.
  • Doprava přes DPD je opět možná.
     

Všechny prodejny jsou otevřené

Vážení zákazníci,

s radostí oznamujeme, že jsou všechny naše prodejny opět otevřené s obvyklou otevírací dobou. Otevřeli jsme již i prodejny v nákupních centrech. Své výrobky si můžete nechat připravit předem a pouze zajít zaplatit a vyzvednout díky službě Klikni a vyzvedni.

Rádi bychom vás poprosili, abyste dbali na všechna hygienická opatření, tak jako je pro Vaši ochranu dodržují i naši pracovníci. Při nákupu prosím respektujte maximální počet 45 zákazníků na prodejnu a dodržujte rozestupy 2 metry. Pokud možno plaťte platební kartou. Svou objednávku pomocí služby Klikni a vyzvedni si tedy nyní můžete vyzvednout uvnitř prodejny.

Doručení objednaného zboží

OBJEDNÁVKY: Pokud již máte zboží objednané, prosíme o trpělivost. Dopravci zažívají velký nápor a doručení může trvat déle. Vyčkejte na informace od dopravce.

  • Doručení společností DPD může mít až 7 dní zpoždění
  • Doručení společností RHENUS může mít až 3 dny zpoždění

DOBÍRKA: Dobírka se platí při převzetí zboží.

  • Přepravní společnost DPD přijímá pouze platební karty. Není tedy možné platit v hotovosti.
  • Přepravní společnost RHENUS přijímá pouze platbu v hotovosti. Převzetí zboží prosím podepište vlastní propiskou. Pokud si objednáte vynášku do bytu, upozorňujeme, že řidiči nebudou vstupovat do soukromých bytů/domů.

Je možné zrušit vytvořenou online objednávku a vytvořit si objednávku přes Klikni a vyzvedni?

Ano, je to možné. Nicméně se jedná o dvě odlišné služby. Postup je tedy následující:
Kontaktujte Zákaznický servis s požadavkem na zrušení objednávky. V případě, že objednávka již byla uhrazena, převedeme prostředky zpět na Váš účet – platba je vrácena do 10 pracovních dnů. Pokud je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, vytvořte novou objednávku na službu Klikni a vyzvedni s osobním vyzvednutím na výdejním místě. Telefonicky se Vám ozveme, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí.

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží na prodejně je opět možné.

Zákaznický servis

Pokud potřebujete pomoci s online nákupem nebo máte otázky o výrobcích a objednávkách, obraťte se na naše kolegy z oddělení zákaznického servisu. Můžete poslat e-mail na adresu zakaznik@JYSK.com, zavolat na číslo +420 800 050 290 nebo využít online chat.

site-badges