Každý návštěvník našich webových stránek může napsat recenzi produktu. Z tohoto důvodu nezaručujeme jejich pravdivost. Hodnocení produktu se vypočítává ze všech schválených recenzí ve všech zemích JYSKu.
25. 04. 2025
zadovoljni
zadovoljni
Jméno: Franja
Ohodnoceno na JYSK.si
22. 04. 2025
Leider defekt
Leider musste ich beim Auspacken feststellen, dass die innere Schicht der langen Seitenteile mittig gebrochen waren. Ich habe diese nun mit Klebeband gekittet und hoffe, dass es trotzdem gegen eindringendes Wasser schützt.
Jméno: Frederike
Ohodnoceno na JYSK.de
15. 04. 2025
Bardzo ładna i porządna skrzynia na poduchy ogrodowe
Skrzynia prezentuje się naprawdę bardzo ładnie, a co najważniejsze można bezpiecznie przechować w niej poduchy ogrodowe nawet te dużych rozmiarów, dodatkowo chroni je przed deszczem, na czym najbardziej nam zależało. Prosta w montażu i bardzo pakowna, zdecydowanie polecam jej zakup.
Jméno: Amanda
Ohodnoceno na JYSK.pl
11. 04. 2025
Duża ładny kolor
Niestety oddaliśmy skrzynię, bo jak wiatr zawieje się otwiera. Trzeba też powiedzieć, że on nie może być postawiona z dotykiem do ściany, ponieważ klapka jest większa, czyli odstaje z przodu i z tył i musi stać ok. 10 cm od ściany. Dlatego też ją otwiera wiatr bo z przodu też odstaje. Nie polecam.
Jméno: Marzena
Ohodnoceno na JYSK.pl
16. 03. 2025
STYR UNNA!
Om du ikke vil kjøpe nye puter hver sesong ville jeg ha styrt unna dette produktet. Putene blir våte, full av muggel og helt ødelagt etter å ha vært i kassen.
Jysk fraskriver seg ansvar ved å si at "putekassen ikke er vanntett", men det opplyses det verken om i butikken eller på nettstedet. Opplysningen om at putekasssen ikke er vanntett står på side 3 i brosjyren SOM FØLGER MED PUTEKASSEN - altså en får ikke vite at kassen ikke er vanntett før den er kjøpt og forseglingen åpnet. Dermed får en heller ikke bytte kassen...
Til den prisen forventes det faktisk en kasse som beskytter putene. Det ble en dyr opplevelse for vår del. Først investering i en dyr putekasse, for så å måtte kjøpe nye puter fordi de ble ødelagt oppi kassen.
Při nákupu online na JYSK.cz si můžete vybrat z vícero možností doručení zboží:
Klikni a vyzvedni – zdarma
Díky službě Klikni a vyzvedni můžete pohodlně rezervovat zboží na našich stránkách a vyzvednout na jedné z našich prodejen, kterou si sami zvolíte. Při objednávce Klikni a vyzvedni neplatíte dopravné. Za zboží zaplatíte až při vyzvednutí v obchodě. Během 30 minut v rámci otevíracích hodin prodejny po objednání budete informováni o stavu vaší objednávky.
Doručení na kamennou prodejnu
Doručení na prodejnu je podobné službě Klikni a vyzvedni, ale máte možnost objednat si širší škálu výrobků, které nemáme běžně skladem na prodejnách. Objednávku jednoduše vložíte do košíku (tlačítko Koupit online) a dle PSČ si vyberete nejbližší prodejnu. Objednávku lze platit předem kartou nebo převodem. Minimální limit pro vytvoření objednávky s doručením na kamennou prodejnu je 1000 Kč. Doba dodání na vybranou prodejnu je 4 až 11 pracovních dnů.
Berte prosím na vědomí, že nějaké výrobky bohužel není možné doručit tímto druhem dopravy kvůli hmotnosti či problémům s balením výrobku.
Při objednávce online si můžete nechat zboží doručit až k vám domů, do práce nebo kamkoli potřebujete. Když vložíte zboží do nákupního košíku v e-shopu, automaticky se vypočítá a zobrazí cena za jeho přepravu – na základě celkové hmotnosti a velikosti. Menší zásilky jsou doručovány přepravní službou DPD, větší přepravní službou RHENUS. Pro více informací se podívejte zde.
Zboží pouze na prodejně
V JYSKu nabízíme široký sortiment online i na prodejnách. Nicméně máme také skupinu výrobků, které jsou dostupné pouze na prodejně, v takovém případě můžete výrobek objednat pomocí služby Klikni a vyzvedni a vyzvednout si ho na prodejně. Na zboží s označením Pouze na prodejně není možné vytvořit online objednávku.