Objednejte online a vyzvedněte na prodejně každý den mezi 10:00 a 18:00.
Většina prodejen je otevřená pro nákup potřeb do domácnosti a pro firmy a živnostníky bez omezení.

Více o možnostech nákupu a doručení.
Katka a Tibor

JYSK je pro každého

Datum:

Kategorie: ŽIVOT V JYSKU

Katka Otavová (19), prodejní asistentka z Mariánských Lázní a Tibor Humeňanský (74), prodejní asistent na částečný úvazek z Košic. Jak vnímá svou práci v JYSKu zástupkyně Generace Z a zástupce z řady Baby Boomers? Opravdu najdeme velké rozdíly? Přečtěte si rozhovor s Katkou a Tiborem.

Katko, Tibore popíšete mi, co Vás přivedlo do JYSKu a jak dlouho zde pracujete? 

Katka: Začala jsem pracovat před 2 lety jako brigádník při škole, v 18 ti letech jsem nastoupila na poloviční úvazek, minulé léto pak na hlavní pracovní poměr. Ve městě to byla nová společnost; do té doby jsem JYSK znala spíše z reklam a internetu. Líbilo se mi, že bych práci měla možnost spojit se školou a zároveň, že bych pracovala se zbožím, které je mi blízké, například dekorace.

Tibor: V JYSKu pracujem od decembra 2017. Nástup do zamestnania bol spontánny na základe letáku, kde JYSK hľadal brigádnika. Bol som zvedavý, ako to v takej organizácii funguje, v porovnaní s predchádzajúcimi skúsenosťami. Nezanedbateľná pre mňa bola tiež finančná stránka.

Oba jste na práci narazili tedy víceméně náhodou. Je něco, co Vás na práci v JYSKu překvapilo?

Katka: Při brigádě mě překvapila flexibilita práce. Líbilo se mi, že můžu plánovat směny podle školy, což při škole bylo potřeba. Dále kreativita, kterou můžu při práci uplatnit, například při stavbě a dekoraci pokojů, nebo při výstavách. Po zapracování se mi také líbilo, že i na pozici brigádníka jsem dostávala zodpovědné úkoly. Jsem také velmi ráda za náš kolektiv, který drží při sobě. Je to pro mě vysněný tým, ve kterém se člověk cítí dobře a má chuť do práce. Při přechodu na hlavní pracovní poměr mě překvapilo, co vše práce prodejního asistenta obnáší. Člověk má velkou zodpovědnost za své úkoly a jeho práce je opravdu velmi různorodá. 

Tibor: Už samotný systém fungovania JYSKu bol pre mňa nový, napríklad systém vzdelávania, spätná väzba na našu prácu, pracovné podmienky. Systém vzdelávania je veľmi dobre a zrozumiteľne prepracovaný. Z môjho pohľadu sú veľmi dobré aj pracovné podmienky a samozrejme, veľa robí aj dobrý kolektív.

Co při své práci v JYSKu vnímáte jako největší výzvu?

Katka: Asi to, abych každý úkol splnila, jak nejlépe umím. Moje nadřízená celý tým motivuje k těm nejlepším výkonům. Sama jsem soutěživá a chci mít zadané úkoly co nejlépe splněné. Při nástupu na hlavní pracovní poměr jsem dostala zodpovědnost za úsek, konkrétně za dekorace a domácí potřeby, takže je pro mě výzva sdílet s kolegy všechny novinky a zaujmout kolegy. Takže věnuji velký čas přípravě na naše měsíční porady, kde mám za úkol tyto informace sdílet.

Tibor: Pre mňa je základná myšlienka vytvárať na pracovisku optimálne prostredie k tomu, aby si zákazník mohol v kľude vybrať a nakúpiť. Veľmi dôležitý je aj kontakt s ľuďmi, vždy s vzájomným rešpektom, čo môže byť niekedy tiež výzva. Veľkou výzvou pre mňa bolo aj zriadenie outletu v našej predajni.

A co je Vám za všechnu práci naopak největší odměnou?

Katka: Odměnou je pro mě kolektiv, do práce se těším. Dále je to asi finanční odměna. Vnímám, že naše snaha je oceněna a líbí se mi i benefity. Je to asi práce se zákazníkem, že opravdu pro lidi děláme vše, co můžeme a neodbýváme jejich požadavky. Spokojený zákazník mi udělá radost.

Tibor: Odmenou je pre mňa spokojnosť zákazníkov a dobrá spolupráca s kolektívom. Obe veci sú pre mňa veľmi dôležité.

Prokaž odhodlání, získej příležitosti" je příslib JYSKu svým zaměstnancům, který definuje i velkou část firemní kultury. Čeho chcete ve firmě  svým odhodláním dosáhnout?

Katka: Určitě chci jít ve své kariéře dál. Nad svým rozvojem ve firmě jsem hodně přemýšlela, ale je to hodně i o tom jak moc bych byla ochotna se kariérní příležitostí stěhovat. V tuto chvíli mi to nedělá problém, takže se těším co přinese budoucnost. 

Tibor: Aj naďalej chcem pracovať tak, aby som bol pre firmu prínosom.

Jak byste popsali firemní kulturu JYSKu vy?

Katka: JYSK dbá na servis zákazníkovi, pro zákazníka se opravdu snažíme udělat vše. Dále je to také důraz na kolektiv na prodejně, že každý nový kolegy či kolegyně odvádí dobrou práci a spoluvytváří pozitivní atmosféru. Vnímám to tak, že vedení záleží na každém zaměstnanci, snaží se vyjít vstříc a je nápomocné. Líbí se mi i to, že JYSK se zapojuje do dobročinných akcí a chová se zodpovědně k přírodě. Například na prodejnách třídíme.

Tibor: Firemná kultúra JYSKu mi vyhovuje. Vnímam ju ako pracovný systém, ktorý spĺňa všetky požiadavky v pracovnej, sociálnej aj vzdelávacej oblasti. Celkovo vnímam firemnú kultúru na vysokej úrovni a v kolektíve je cítiť profesionálny prístup k práci.

Co z toho je pro tebe nejdůležitější?

Katka: Pocit, že moje práce není zbytečná. Že příslib firmy naplňujeme každý den, jako právě třeba servis zákazníkovi.

Tibor: Jednoznačne kolektív! 

Děkuji za rozhovor!
 

site-badges