Doprava a doručení

Pokud máte otázku ohledně doručení a odpověď nenajdete níže, rádi Vám pomůžeme na našem oddělení zákaznického servisu. Neváhejte nás kontaktovat.

Přehled

Odpověď

Sledovací číslo vaší objednávky obdržíte v e-mailu spolu s fakturou v den odeslání z našeho skladu.
Svou objednávku pak můžete sledovat přímo na webu dopravce. Sledování zásilek je možné pouze v případě společnosti DPD.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Doručení je možné v rámci celé ČR. Doručení do zahraničí není možné.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

V případě, že bychom vám omylem zaslali jiné zboží, než jste si objednali, kontaktujte naše oddělení Služeb zákazníkům pomocí tlačítka Poslat e-mail. Zdarma Vám zboží vyměníme za správné.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Změna datumu je možná s posunutím data doručení na pozdější termín. Zajištění dřívějšího termínu není možné. 

Kontaktujte prosím naše oddělení služeb zákazníkům pomocí formuláře Poslat e-mail nebo pomocí chatu. 

 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Cena dopravného se odvíjí od hmotnosti objednaného zboží. Malé zboží je doručováno společností DPD, nábytek a jiné rozměrné artikly jsou doručovány společností Rhenus.

•    Nejnižší možná cena doručení je 79 Kč

•    Maximální cena doručení je 1399 Kč

•    Cena vynášky na místo určení je 249 Kč (pouze u společnosti Rhenus) 

Služba online objednávky s vyzvednutím na kamenné prodejně není zpoplatněna. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Připojte všechny soubory najednou v tomto poli.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx heic.