Otázky týkající se online objednávek

Rádi Vám pomůžeme zodpovědět veškeré dotazy spojené s objednávkami, jako například možnosti platby, Klikni a vyzvedni nebo jak můžete svou objednávku stornovat či změnit. Pokud níže nenajdete odpověď na svou otázku, obraťte se na náš zákaznický servis.

Platba

Co znamená garance ceny?

+
Pokud v JYSKu nakoupíte zboží, které později uvidíte v nabídce za nižší cenu (v JYSKu nebo u jiného prodejce), vzniklý cenový rozdíl vám dorovnáme vydáním dárkové karty.

Garanci ceny nelze uplatnit na: výrobky z outletu, vystavené kusy, speciální objednávky a výprodeje na konci zahradní a vánoční sezóny. Dále služby jako je doručení, speciální akce na dopravu, extra sleva na celý nákup atd.

Službu garance ceny lze uplatnit do 30 dní od data nákupu. Při nákupu v kamenné prodejně, můžete uplatnit garanci ceny v kamenné prodejně. Při nákupu online kontaktujte Zákaznický servis pomocí formuláře Poslat e-mail. 

Podrobnější informace ohledně služby Garance ceny naleznete ZDE .

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Je možné objednat online a zaplatit na prodejně?

+
Ano, je možné rezervovat zboží online a vyzvednout si je na výdejním místě zvolené kamenné prodejny. Služba se jmenuje Klikni a vyzvedni. Rezervaci vytvoříte na www.JYSK.cz, u zvoleného artiklu stiskněte modré tlačítko Klikněte a vyzvedněte na prodejně.


Rezervace je platná den vytvoření a následující dva dny do uzavření prodejny a není možné ji prodloužit. Jakmile bude Vaše rezervace připravena k odběru, budete upozorněni e-mailem a SMS.
Pouze některé artikly lze zakoupit na našich prodejnách, zatímco zbývající lze objednat pouze z www.JYSK.cz – dostupnost produktů bude jasně vyznačena na webu.
 

V případě zájmu o rezervaci zboží, které je na prodejně skladem, ale tlačítko Klikni a vyzvedni není k dispozici, prosím kontaktujte Zákaznické centrum. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kde mohu použít JYSK dárkovou kartu?

+
Použití dárkových karet JYSK je možné v kamenných prodejnách i na e-shopu. Platbu kartou JYSK na www.jysk.cz je třeba zvolit již v nákupním košíku.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kdy bude online platba stržena z účtu?

+
Platba je realizována přes platební bránu PayU. Pokud zvolíte platbu kartou, rychlým bankovním převodem či digitální peněženkou je platba provedena okamžitě. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Nakupuji na firmu, mohu nakoupit produkty z internetového obchodu?

+
Naše B2B oddělení Vám s nákupem rádo pomůže. Můžete je kontaktovat e-mailem b2b-cz@JYSK.com nebo telefonicky na čísle (+420)228888350. Více informací o B2B naleznete zde .

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Rezervace Klikni a vyzvedni

Jak dlouho platí má rezervace Klikni a vyzvedni?

+
Rezervace Klikni a vyzvedni je platná v den vytvoření a následující dva dny, je tedy třeba ji vyzvednout ještě před zavřením prodejny.
Rezervace bude připravena do 30 minut od vytvoření Vašeho požadavku v rámci otevíracích hodin. Jakmile bude vaše rezervace připravena budete informováni e-mailem i SMS.

Otevírací dobu prodejen si můžete ověřit zde.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Nebyl jsem informován o stavu rezervace?

+
Pokud jste v průběhu 30 minut (v rámci otevírací doby prodejny) neobdrželi potvrzení, že je rezervace připravena k vyzvednutí, zkontrolujte prosím nejdříve složku SPAM.

Jestli ani tam potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím Zákaznické centrum pomocí chatu, e-mailu či telefonicky. 

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Změnit nebo zrušit objednávku

Co mám dělat, když jsem neobdržel fakturu? 

+
Pokud jste neobdrželi fakturu, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Když zde fakturu naleznete, označte e-mail jako není spam. Další e-maily už by měly dorazit v pořádku. V případě, že faktura není ve složce SPAM, obraťte se na naše zákaznické centrum. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Co mám dělat, když jsem neobdržel potvrzení objednávky? 

+
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Když zde potvrzení naleznete, označte e-mail jako „není spam“. Další e-maily už by měly dorazit v pořádku. V případě, že potvrzení není ve složce SPAM, obraťte se na naše zákaznické centrum. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Jak mohu stornovat svou objednávku?

+

Objednávka vytvořená na prodejně 
Pokud jste vytvořili objednávku na prodejně, pro její zrušení se dostavte na prodejnu, kde byla objednávka vytvořena, nebo kontaktujte Zákaznický servis. Pokud je objednávka placená předem, pro zrušení se prosím dostavte na prodejnu, finance Vám budou vráceny tam. Vrácení financí za objednávku jiným způsobem, než osobní návštěvou prodejny není možné.  

Objednávka vytvořená online 
Pokud jste vytvořili objednávku na internetových stránkách, pro zrušení objednávky můžete kontaktovat Zákaznický servis nebo vyplnit online formulář pro odstoupení od kupní smlouvy . V závislosti na stavu objednávky bude Vaše objednávka zrušena ihned, nebo budete informováni o dalších krocích.  
Nejrychlejší způsob vyřízení Vašeho požadavku během otevírací doby oddělení Zákaznického servisu je prostřednictvím chatu. 
Pokud zrušení objednávky proběhne před doručením, budou Vám vráceny finance i za dopravu.  

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kdy bude má objednávka doručena?

+
Online objednávka s doručením domů

Malé artikly
Doručuje společnost DPD domů nebo na výdejní místo DPD. Objednávky jsou doručovány do 24 pracovních dnů. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem.

Nábytek a jiné velké artikly
Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 510 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič Vám bude volat přibližně hodinu předem.

Předplacená online objednávka s doručením na prodejnu
Vaše zaplacená online objednávka bude na kamennou prodejnu doručena do 4-11 pracovních dnů. 

Zákaznická objednávka na prodejně
V případě, že si objednáte zboží osobně při návštěvě kamenné prodejny, je doba dodání objednaného zboží 24 týdny. V ojedinělých případech i 6 týdnů. 

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kontaktujte zákaznické centrum

Vážení zákazníci, v pátek 29. března jsou všechny naše prodejny otevřeny dle standardní otevírací doby. V pondělí 1. 4. jsou všechny naše prodejny i oddělení Zákaznického servisu zavřeny.
Otevírací doba zákaznického centra
  • Pondělí – pátek 08:30 – 17:00
  • Sobota - neděle 09:00 - 16:00

Vážení zákazníci, v pátek 29. března jsou všechny naše prodejny otevřeny dle standardní otevírací doby. V pondělí 1. 4. jsou všechny naše prodejny i oddělení Zákaznického servisu zavřeny. 

 

Otevírací dobu prodejen můžete ověřit zde.