Rádi Vám pomůžeme zodpovědět veškeré dotazy spojené s objednávkami, jako například možnosti platby, Klikni a vyzvedni nebo jak můžete svou objednávku stornovat či změnit. Pokud níže nenajdete odpověď na svou otázku, obraťte se na náš zákaznický servis.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
V případě zájmu o rezervaci zboží, které je na prodejně skladem, ale tlačítko Klikni a vyzvedni není k dispozici, prosím kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Objednávka vytvořená na prodejně
Pokud jste vytvořili objednávku na prodejně, pro její zrušení se dostavte na prodejnu, kde byla objednávka vytvořena, nebo kontaktujte Zákaznický servis. Pokud je objednávka placená předem, pro zrušení se prosím dostavte na prodejnu, finance Vám budou vráceny tam. Vrácení financí za objednávku jiným způsobem, než osobní návštěvou prodejny není možné.
Objednávka vytvořená online
Pokud jste vytvořili objednávku na internetových stránkách, pro zrušení objednávky můžete kontaktovat Zákaznický servis nebo vyplnit online formulář pro odstoupení od kupní smlouvy . V závislosti na stavu objednávky bude Vaše objednávka zrušena ihned, nebo budete informováni o dalších krocích.
Nejrychlejší způsob vyřízení Vašeho požadavku během otevírací doby oddělení Zákaznického servisu je prostřednictvím chatu.
Pokud zrušení objednávky proběhne před doručením, budou Vám vráceny finance i za dopravu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Online objednávka s doručením domů
Malé artikly
Doručuje společnost DPD domů nebo na výdejní místo DPD. Objednávky jsou doručovány do 2-5 pracovních dnů. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem.
Nábytek a jiné velké artikly
Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 5–10 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič Vám bude volat přibližně hodinu předem.
Předplacená online objednávka s doručením na prodejnu
Vaše zaplacená online objednávka bude na kamennou prodejnu doručena do 4-11 pracovních dnů.
Zákaznická objednávka na prodejně
V případě, že si objednáte zboží osobně při návštěvě kamenné prodejny, je doba dodání objednaného zboží 2–4 týdny. V ojedinělých případech i 6 týdnů.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.