Otázky týkající se prodejen a objednávek z prodejen

Pokud máte otázky ohledně obchodů, odpovědi naleznete níže.

Přehled

Jak kontaktuji obchod?

+

Naše prodejny není možné kontaktovat přímo. I dotazy na konkrétní prodejny vám ale rádi zodpovíme na našem zákaznickém centru. 
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Jaké jsou možnosti platby na prodejnách JYSK? 

+
Na všech našich prodejnách je možná bezhotovostní platba i platba v hotovosti.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kde najdu nejbližší obchod a otvírací hodiny?

+
Prodejny ve svém okolí můžete vyhledat zde.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kde se mohu ucházet o volné pracovní pozice? 

+
Otevřené pracovní pozice naleznete na našich kariérních stránkách ZDE

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Obdržel jsem SMS z prodejny, že je moje objednávka připravená k vyzvednutí – kdo ji může vyzvednout?  

+
Objednávku může vyzvednout kdokoli, podmínkou pro vyzvednutí je mít originální doklad o zaplacení. Prosím, dostavte se s dokladem o zaplacení na pokladnu, objednávka Vám poté bude vydána. Žádáme Vás, aby objednávka byla vyzvednuta nejpozději do týdne od doručení na prodejnu.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Proč se nemohu dovolat do prodejny?  

+
Abychom zajistili rychlost a kvalitu poskytovaných služeb, všechny požadavky týkající se prodejen, produktů i online objednávek vyřizuje oddělení Zákaznického servisu.
Zákaznický servis Vám pomůže s dotazy ohledně prodejen. Zaměstnanci Zákaznického servisu mají stejná produktová školení jako zaměstnanci prodejen, nabídneme Vám profesionální pomoc ve všech směrech.
Náš Zákaznický servis Vám zodpoví dotazy ohledně produktů, skladové dostupnosti, objednávek/rezervací a pomohou Vám také s reklamacemi a vrácením zboží.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Zaplatil jsem zboží na prodejně, ale museli jsme ho objednat – kde se nachází moje objednávka?  

+
Doba doručení objednávek na prodejnu jsou 2-4 týdny, v některých případech až 6 týdnů. Pokud uplynula doba více než 4 týdnů od objednání, neváhejte kontaktovat oddělení Zákaznického servisu. Prosím, buďte připraveni na doplňující dotazy: jaké produkty byly objednány a na jaké prodejně.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kontaktujte zákaznické centrum

Vážení zákazníci, v pátek 29. března jsou všechny naše prodejny otevřeny dle standardní otevírací doby. V pondělí 1. 4. jsou všechny naše prodejny i oddělení Zákaznického servisu zavřeny.
Otevírací doba zákaznického centra
  • Pondělí – pátek 08:30 – 17:00
  • Sobota - neděle 09:00 - 16:00

Vážení zákazníci, v pátek 29. března jsou všechny naše prodejny otevřeny dle standardní otevírací doby. V pondělí 1. 4. jsou všechny naše prodejny i oddělení Zákaznického servisu zavřeny. 

 

Otevírací dobu prodejen můžete ověřit zde.