Klikni a vyzvedni - Často kladené otázky

Mohu objednat a rezervovat jakékoliv produkty skrze webové stránky?

Některé produkty na našem e-shopu mohou být zakoupeny pouze online, tedy na prodejně nejsou skladem a nemohou být rezervovány. Každý takový produkt je jasně označen modrým štítkem, který znamená, že lze zakoupit pouze online.

Jak poznám, že je zboží na skladě?

Najděte produkt, který si přejete objednat a klikněte na tlačítko Rezervace Klikni a vyzvedni. Měli byste vidět dostupné množství na skladech našich prodejen.

Mohu zaplatit online?

Objednávka s rezervací Klikni a vyzvedni se platí vždy až na prodejně.

Kdy bude objednané zboží připraveno k vyzvednutí?

Rezervaci pro Vás připravíme do 30 minut od objednání. Jakmile bude Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte e-mail a SMS.

Kdy bude moje zboží připraveno, pokud byla objednávka provedena mimo otvírací dobu prodejny?

Objednávky vzniklé mimo otvírací dobu prodejny budou zpracovány ihned po jejím otevření. Jakmile bude Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte e-mail a SMS.

Kde mi zboží bude vydáno?

Jednoduše se na svou rezervaci zeptejte personálu na prodejně.

Co budu potřebovat k vyzvednutí zboží?

Při vyzvednutí zboží musíte uvést Vaše jméno, případně číslo rezervace. Není potřeba tisknout potvrzení o rezervaci.

Do kdy musím svou objednávku vyzvednout?

Vaše objednávka je platná 48 hodin od vytvoření objednávky v rámci otvíracích hodin prodejny. Pokud objednávku vytvoříte například v pondělí, můžete ji vyzvednout nejpozději do středy před uzavřením prodejny. Rezervaci objednávky není možné prodlužovat.

Platí na zboží zakoupené přes Klikni a vyzvedni 14 denní lhůta na vrácení peněz bez udání důvodu?

V JYSKu nabízíme neomezené možnosti vrácení zboží. Na nákup přes Klikni a vyzvedni se tato služba vztahuje také. Možnost vrácení zboží na prodejně je stále dostupná.

Mohu zrušit svou objednávku?

Ano. Prosím zavolejte na naši zákaznickou linku.

Může se stát, že zboží z mojí rezervace nebude skladem?

Bohužel taková situace nastat může. V takovém případě vás bude kontaktovat náš zaměstnanec a pokusí se vám nabídnout alternativu za chybějící produkt.

Koho mám kontaktovat, pokud jsem zde nenašel odpověď na svou otázku?

S dalšími otázkami se obracejte na náš zákaznický servis pomocí tlačítka Poslat e-mail nebo pomocí chatu.