Zaměstnanci společnosti JYSK jsou velmi spokojení

20.04.2024

Zaměstnanci v JYSKu jsou mnohem více motivovaní, spokojení a loajálnější než průměr trhu

Motivovaní a spokojení zaměstnanci znamenají spokojené zákazníky. To je filozofie JYSKu. A pokud to platí, mají zákazníci JYSKu mnoho důvodů pro úsměv.

Nedávno provedený průzkum spokojenosti zaměstnanců ukázal, že zaměstnanci společnosti JYSK jsou velmi spokojení a mimořádně loajální vůči společnosti a jejím hodnotám.

Průzkum, který probíhal v lednu a únoru 2018, ukázal, že index spokojenosti a motivace zaměstnanců společnosti JYSK v České republice je 70 ze 100, zatímco průměr českých společností je 53.

"Jsem rád, že mezi námi a ostatními konkurenty na trhu práce vidíme rozdíl, ale to je podle mě tak vše. Při hlubším pozorování výsledků zjistíme, že stále máme před sebou mnoho jiných výzev," říká Country Manager společnosti JYSK pro Českou republiku a Slovensko.

Působivé výsledky

Podle Pernille Lundtoft Jensen, Senior Managera ve společnosti Ennova, která provedla tento průzkum, mají Jan Verhoek a ostatní zaměstnanci JYSKu právo být na výsledek hrdí.

“Výsledky JYSKu byly tak dobré, že jsem se rozhodla zkontrolovat celý průzkum znovu, abych se ujistila, že všechno proběhlo v pořádku. Zaměstnanci JYSKu jsou mnohem spokojenější než obecný průměr, i průměr pro globální společnosti se sídlem v severských zemích,” říká Pernille Lundtoft Jensen.

Zdůraznila dva fakty, díky nimž JYSK vyniká.

"Jedním z nich jsou výsledky ve východních a středoevropských zemích, kde jsou zaměstnanci JYSKu výrazně spokojenější než zaměstnanci jiných společností. Další zajímavostí je, že JYSK nemá tzv. líbánkový efekt. Ve většině společností dochází k výraznému poklesu spokojenosti zaměstnanců po přibližně jednom roce ve společnosti. To však není případ JYSKu. To znamená, že pracovní podmínky a možnosti ve skutečnosti odpovídají slibům z náborového procesu,” říká Pernille Lundtoft Jensen.

Vysoká účast

Skvělý výsledek je ještě zajímavější tím, že míra účasti průzkumu byla 97 %.

“Čím více lidí se podílí názoru o společnosti, pro kterou pracují, tím silnější mandát mají vedoucí při provedení změn,” říká Country Manager JYSKu pro Českou republiku a Slovensko.

Navíc vidí jako jasný důkaz to, že je JYSK silným soupeřem v boji o ty nejbystřejší a nejšikovnější mladé mozky.

“U spokojených zaměstnanců je méně pravděpodobné, že opustí společnost, což je samo o sobě ekonomickým faktorem: zvyšuje to kompetenci a zároveň snižuje náklady vynaložené na nábor a zaškolení, nemluvě o dopadu pozitivní atmosféry, ve které všechno probíhá mnohem lépe,” říká Country Manager JYSKu pro Českou republiku a Slovensko.

O průzkumu spokojenosti zaměstnanců JYSKu

Průzkum spokojenosti zaměstnanců probíhá v JYSKu každý druhý rok

Průzkum zajišťovala společnosti Ennova ve všech zemích JYSK Nordic

Poslední průzkum probíhal v lednu a únoru 2018

Zúčastnilo se 97 % zaměstnanců

Index spokojenosti a motivace zaměstnanců JYSKu po celém světe je 77 ze 100