Školíme přes SKYPE

Školíme přes SKYPE

Momentálně je to rok, co nás postihl Covid. Když si vzpomenu na březen minulého roku, nikdo nevěděl, co bude dál. „Jak budeme školit, provádět nábory nebo porady na prodejnách?“ Velmi rychle jsme pochopili, že situace otevřením obchodů v létě a na podzim nekončí a nastane pravděpodobně další vlna. Online verze školení byla tedy jediná možnost, jak zajistit rozvoj zaměstnanců, a my se pustili s chutí do toho!

Máme nastavené rozvojové programy pro každou řídící úroveň organizace rozvojových tréninků a programů, např. proběhlo školení pro nové zaměstnance prodejen – tzv. INTRODUCTION DEN PRO NOVÁČKY, dále jsme odstartovali další moduly SMT PROGRAMU nebo například školení na NÁBOR, LEADERSHIP – a to vše online!

INTRODUCTION DEN PRO NOVÁČKY

Jedná se o trénink pro nové zaměstnance prodejen. V tomto školení se naši nováčci dozvěděli o historii JYSKu, o hodnotách firmy, o kariérních příležitostech, o budování značky zaměstnavatele a mnoho dalšího. Pro toho, kdo má zájem kariérně růst, jsme představili naše rozvojové programy. Součástí tohoto školení byla velká řada workshopů, díky kterým bylo školení o to živější. Na konci školení nechyběla také hra Kahoot, ve které byl hlavní výhrou mobilní telefon.

ODSTARTOVALI JSME DALŠÍ DVA MODULY SMT PROGRAMU!

Store Manager Trainee trénink – rozvojový program pro naše budoucí manažery prodejen, se skládá z pěti modulů, které jsou rozložené do celého roku. Více o tomto programu se můžete dozvědět na zde. Jelikož je toto školení nedílnou součástí rozvoje našich zaměstnanců, nechtěli jsme ho přesouvat na neurčito, a proto jsme zvolili online formu.

V lednu proběhl druhý modul, jehož součástí bylo školení na rutiny prodejny, řízení zásob, koncept prodejny, analýza KPI a stanovení rozvojových akcí. Tímto děkuji našim kolegům za výborné školení! Toto tvrzení podpořili i naši účastníci programu, např. SMT Sandra: „Naši školitelé jsou natolik ostřílení, že nám zvládli předat nové informace a zároveň nás udržet při „smyslech". Velice jsem ocenila skupinové práce, díky nimž jsme si předali zkušenosti s kolegy z SMT programu a podívali jsme se na problematiku z jiného pohledu. Školení nebylo pouze teoretické povídání přes Skype, součástí toho byly také práce ve skupinách a workshopy.“

S online školením byli SMT velice spokojení. A co je nejvíce zaujalo? To nám poví SMT Eliška: „Na školení SMT přes Skype se mi líbilo, že naši školitelé dokázali každého zapojit. Proběhly i skupinové práce, ve kterých se projevila naše kreativita spojit se s naším kolegou na dálku, vytvořit zadaný úkol a prezentovat ho celé skupině prostřednictvím Skype. Naučili jsme se tak další novou dovednost, která se v dnešní obtížné době bude hodit každému budoucímu manažerovi.“

Nyní mají čerstvě za sebou třetí online SMT modul, který se nesl v duchu JYSK LEADERSHIP, prezentační techniky a mnoho dalšího. Rolové hry a zpětná vazba byly v tomto školení klíčové. Na základě zpětné vazby od zkušených školitelů se jejich výkon zlepšoval během každého praktického školení.

A co je čeká nyní? Pomalu se blíží ke konci rozvojového programu. Jedno z posledních školení naše SMT čeká v dubnu a závěrečná prezentace již v květnu. Držme jim palce!