
Poslat e-mail
- Pondělí - Pátek: 09:00 - 18:00
- Sobota - Neděle: 09:00 - 16:00
- Otvírací dobu prodejen můžete ověřit zde.
Koš
Koš
Rádi Vám pomůžeme zodpovědět veškeré dotazy spojené s objednávkami, jako například možnosti platby, Klikni a vyzvedni nebo jak můžete svou objednávku stornovat či změnit. Pokud níže nenajdete odpověď na svou otázku, obraťte se na náš zákaznický servis. , plain_text
Změnit nebo zrušit objednávku
Odpověď
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde potvrzení naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde potvrzení objednávky nenaleznete, obraťte se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Pokud jste neobdrželi fakturu, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde fakturu naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde fakturu nenaleznete obraťte, se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Objednávka na prodejně:
• Zboží bude na prodejnu dodáno do 30 dní.
Objednávka online – malé artikly:
• Pokud jste si objednali pouze drobné zboží, obvykle bývá doručeno do 2 – 7 pracovních dní. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem.
Objednávka online – nábytek a jiné velké artikly:
• Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 10 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič vám bude volat přibližně hodinu předem.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Objednávka na prodejně::
• Obraťte se na obchod, kde bylo zboží objednáno.
Objednávka online:
• Obraťte se na oddělení služeb zákazníkům JYSK na čísle +420 800 050 290
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde potvrzení naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde potvrzení objednávky nenaleznete, obraťte se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Pokud jste neobdrželi fakturu, e-mail mohl být zablokován vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde fakturu naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde fakturu nenaleznete obraťte, se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Objednávka na prodejně:
• Zboží bude na prodejnu dodáno do 30 dní.
Objednávka online – malé artikly:
• Pokud jste si objednali pouze drobné zboží, obvykle bývá doručeno do 2 – 7 pracovních dní. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem.
Objednávka online – nábytek a jiné velké artikly:
• Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 10 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič vám bude volat přibližně hodinu předem.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Objednávka na prodejně::
• Obraťte se na obchod, kde bylo zboží objednáno.
Objednávka online:
• Obraťte se na oddělení služeb zákazníkům JYSK na čísle +420 800 050 290
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Rezervace Klikni a vyzvedni
Odpověď
Pokud jste v průběhu jedné hodiny (v rámci otvírací doby prodejny) nebodrželi potvrzení, že je rezervace připravena k vyzvednutí, kontaktujte prosím oddělení služeb zákazníkům.
Kontakt na oddělení služeb zákazníkům naleznete zde.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Rezervace Klikni a vyzvedni je platná do večera následujícího dne, je tedy třeba ji vyzvednout ještě před zavřením obchodu.
Jakmile bude vaše rezervace připravena budete informování e-mailem i sms.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Pokud jste v průběhu jedné hodiny (v rámci otvírací doby prodejny) nebodrželi potvrzení, že je rezervace připravena k vyzvednutí, kontaktujte prosím oddělení služeb zákazníkům.
Kontakt na oddělení služeb zákazníkům naleznete zde.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Rezervace Klikni a vyzvedni je platná do večera následujícího dne, je tedy třeba ji vyzvednout ještě před zavřením obchodu.
Jakmile bude vaše rezervace připravena budete informování e-mailem i sms.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Platba
Odpověď
Po odeslání platby bude částka na vašem účtě zablokována a bude stržena v den odeslání z našeho skladu.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
V současné době je použití JYSK dárkových karet možné pouze na kamenných prodejnách.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Pokud v JYSKu nakoupíte zboží, které později uvidíte v nabídce za nižší cenu, vzniklý cenový rozdíl vám dorovnáme vydáním dárkové karty.
Garance ceny se nevztahuje na zahradní nábytek, vystavené kusy a na výprodej vánočního zboží po skončení sezóny.
Garance ceny platí 30 dní od data nákupu – a stačí vám k tomu předložit účtenku za výrobek v jedné z našich kamenných prodejen.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Ano, je možné online rezervovat zboží na prodejně a vyzvednout je tam. Tuto službu nazýváme Klikni a vyzvedni. Najděte si zboží, které chcete zakoupit na www.JYSK.cz a klinkěte na “Klikněte a vyzvedněte na prodejně”
Rezervace je platná do následujícího dne do uzavření prodejny. Není možné ji prodloužit.
Jakmile na prodejně připraví vaše zboží, budete upozněni e-mailem a sms.
Pouze některé artikly lze zakoupit na našich prodejnách, zatímco zbývající lze objednat pouze z www.JYSK.cz – dostupnost produktů bude jasně vyznačena na webu.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Po odeslání platby bude částka na vašem účtě zablokována a bude stržena v den odeslání z našeho skladu.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Pokud v JYSKu nakoupíte zboží, které později uvidíte v nabídce za nižší cenu, vzniklý cenový rozdíl vám dorovnáme vydáním dárkové karty.
Garance ceny se nevztahuje na zahradní nábytek, vystavené kusy a na výprodej vánočního zboží po skončení sezóny.
Garance ceny platí 30 dní od data nákupu – a stačí vám k tomu předložit účtenku za výrobek v jedné z našich kamenných prodejen.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Ano, je možné online rezervovat zboží na prodejně a vyzvednout je tam. Tuto službu nazýváme Klikni a vyzvedni. Najděte si zboží, které chcete zakoupit na www.JYSK.cz a klinkěte na “Klikněte a vyzvedněte na prodejně”
Rezervace je platná do následujícího dne do uzavření prodejny. Není možné ji prodloužit.
Jakmile na prodejně připraví vaše zboží, budete upozněni e-mailem a sms.
Pouze některé artikly lze zakoupit na našich prodejnách, zatímco zbývající lze objednat pouze z www.JYSK.cz – dostupnost produktů bude jasně vyznačena na webu.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.
Odpověď
Použití dárkových karet JYSK je možné v kamenných prodejnách i na e-shopu. Platbu kartou JYSK na www.jysk.cz je třeba zvolit již v nákupním košíku.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.