Doprava a doručení

Pokud máte otázku ohledně doručení a odpověď nenajdete níže, rádi Vám pomůžeme na našem oddělení zákaznického servisu. Neváhejte nás kontaktovat.

Přehled

Kde najdu sledovací číslo svojí objednávky?

+
Sledovací číslo vaší objednávky obdržíte v e-mailu spolu s fakturou v den odeslání z našeho skladu.
Svou objednávku pak můžete sledovat přímo na webu dopravce. Sledování zásilek je možné pouze v případě doručování společností DPD.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kde v rámci ČR JYSK doručuje?

+
Doručení je možné v rámci celé ČR. Doručení do zahraničí není možné.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kolik stojí dopravné?

+
Cena dopravného se odvíjí od hmotnosti objednaného zboží. Malé zboží je doručováno společností DPD, nábytek a jiné rozměrné artikly jsou doručovány společností Rhenus.

•    Nejnižší možná cena doručení je 79 Kč.

•    Maximální cena doručení je 1 499 Kč.

•    Cena vynášky na místo určení je 249 Kč. Vynáška je možná pouze u společnosti Rhenus.

Služba online objednávky s vyzvednutím na kamenné prodejně není zpoplatněna. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Mohu změnit datum doručení?

+
Změna data je možná pouze na pozdější termín. Zajištění dřívějšího termínu není možné. 
Pro změnu kontaktujte prosím naše zákaznické centrum. 


 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Obdržel jsem jiné zboží – co mám dělat?

+
V případě, že jsme vám omylem zaslali jiné zboží, kontaktujte naše zákaznické centrum pomocí tlačítka Poslat e-mail. Zdarma Vám zboží vyměníme za správné.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kontaktujte zákaznické centrum

Otevírací doba zákaznického centra

  • Pondělí – pátek 09:00 – 17:00
  • Sobota – neděle 09:00 – 16:00
Tel.č.: +420 228 884 565Otevírací dobu prodejen můžete ověřit zde.