Pokud máte otázku ohledně doručení a odpověď nenajdete níže, rádi Vám pomůžeme na našem oddělení zákaznického servisu. Neváhejte nás kontaktovat.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
U online objednávek v hodnotě vyšší než 1000 Kč je možné zvolit doručení na prodejnu JYSK. Upozorňujeme, že doručení na prodejnu není možné u všech produktů (např. velmi velké produkty). Pro tento způsob doručení neúčtujeme náklady na dopravu, je však nutná platba předem kartou online.
Doručení na prodejnu si můžete vybrat po přidání produktů do nákupního košíku a zadání Vašich kontaktních údajů. Systém Vám na základě adresy nevrhne nejbližší prodejny a Vy si požadovanou prodejny vyberete ze seznamu. Doba doručení je 4-11 pracovních dní. Produkty jsou doručovány z našeho centrálního skladu v Polsku.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Termín a způsob doručení záleží na velikosti Vaší objednávky (váha a rozměry). Způsob doručení je automaticky přizpůsoben Vašemu nákupu. Prosím, berte na vědomí, že všechny internetové objednávky jsou odesílány z centrálního skladu v Polsku.
Máme následující možnosti doručení:
DPD = malé zásilky
Malé produkty jako například: ručníky, polštáře, přikrývky, matrace balené v roli a malý nábytek.
Doba doručení je 2-5 pracovních dnů.
Jakmile bude Vaše objednávka odeslána z našeho distribučního centra, obdržíte SMS a e-mail potvrzující předání zboží dopravci. E-mail zároveň bude obsahovat fakturu a sledovací číslo zásilky.
Jeden pracovní den před doručením obdržíte oznámení o doručení pomocí SMS a e-mailem od přepravní společnosti DPD.
Oznámení obsahuje podrobné informace, např. datum doručení, číslo zásilky.
V den doručení vám bude zasláno další oznámení s hodinovým intervalem doby doručení.
Rhenus = velké zásilky
Doba doručení je obvykle 5-10 pracovních dnů od odeslání objednávky. Standardní doba doručení je mezi 8. a 20. hodinou.
Přepravní služba doručuje zásilky standardně za první uzamykatelné dveře budovy na dodací adrese. Případně je možné si za 249 Kč připlatit vynášku na místo určení.
Jakmile bude Vaše objednávka odeslána z našeho distribučního centra, obdržíte e-mail potvrzující předání zboží dopravci a fakturu.
Jeden pracovní den před doručením obdržíte oznámení o doručení pomocí SMS. V SMS bude uveden předpokládaný tříhodinový interval doby doručení v následující den mezi 8. a 20. hodinou.
Můžete požádat o doručení v jiný den, když se obrátíte na zákaznický servis JYSK nejpozději do 16:00 pracovní den před doručením.
V den doručení vám řidič zavolá přibližně 1 hodinu před příjezdem na dodací adresu.
V ceně jsou dva pokusy o doručení, pokud se dopravci nepodaří zastihnout Vás ani na druhý pokus, objednávka bude stornována.
Doručení na prodejnu
Doručení na prodejnu je podobné službě Klikni a vyzvedni, ale máte možnost objednat si širší škálu produktů, které nemáme běžně skladem na prodejnách. Tyto výrobky zabalíme a odešleme z centrálního skladu do prodejny, kde si je vyzvednete. Doručení z centrálního skladu do prodejny může trvat 4-11 pracovních dní. Doručení do prodejny si můžete vybrat pouze při objednávce nad 1000 Kč.
Upozorňujeme, že některé položky mohou být vzhledem k hmotnosti nebo velikosti položky doručeny pouze dopravcem na Vaši adresu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.