Koš

Váš košík je prázdný

Koš

Váš košík je prázdný

Vrácení a reklamace.

Odpovědi na otázky ohledně vrácení a reklamace naleznete níže. Pokud odpověď nenajdete, kontaktujte náš zákaznický servis., plain_text

Pravidla výměny a vrácení

Odpověď

V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit nebo vyměnit. Možnost vrácení nebo výměny není časově omezena a platí pro výrobky zakoupené v kamenných prodejnách i na internetu. Máte tak mnohem více času, než je zákonem stanovená 14 denní lhůta platná pro nákupy přes internet a stejnou možnost vrácení nebo výměny máte i pro zboží zakoupené v kamenných prodejnách. 

Máte také možnost zaslat odstoupení od smlouvy na naše oddělení zákaznického servisu pomocí formuláře zde. Posléze budete kontaktováni a je možné se domluvit na vyzvednutí zboží dopravcem, nebo na zaslání poštou na adresu:
    JYSK s.r.o.
    České Vrbné 2378

    370 11 České Budějovice 2

Veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradíte vy.

PODMÍNKY:

  • Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz.
  • Zboží musí být vráceno osobně na kamennou prodejnu.
  • Pokud vrátíte zboží, které je poškozené nebo použité, vyhrazujeme si právo snížit dle našeho uvážení hodnotu, za kterou bude zboží přijato k výměně nebo vrácení, případně zboží odmítnout.
  • Na zakázku vyrobené zboží, jako např. metráž, matrace nebo na míru vyrobené šatní skříně, mají z našeho pohledu vždy sníženou hodnotu.
  • Nahradíme vám náklady na původní přepravu při zakoupení výrobku, pokud jde o přepravu, kterou jste prokazatelně hradili přímo společnosti JYSK (doklad o prodeji vystavila naše společnost).
  • Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.
  • Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte Vy. Nejsou vratné ani původní náklady na vynášku, montáž a další služby.
  • Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme Vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
  • Při předložení dokladu o nákupu Vám nabízíme, v hodnotě vráceného zboží, výměnu za jiné zboží, vrácení hodnoty v hotovosti nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
Právo na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, právo na reklamaci zboží ani jakákoli další zákonná práva nejsou tímto nijak dotčena a jsou v těchto Obchodních a dodacích podmínkách upravena samostatně.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud zboží vrátíte na kamenné prodejně JYSK, peníze obdržíte hned na místě v hotovosti. 
Pokud bude zboží vráceno kurýrem/poštou, peníze odešleme zpět, jakmile přijde na náš sklad. Doporučujeme telefonicky/e-mailem upozornit oddělení služeb zákazníkům, že zboží bylo odesláno.
Vrácení peněz je možné pouze při předložení dokladu o koupi vystaveným společností JYSK.
 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

V JYSKu nabízíme nad rámec našich zákonných povinností možnostu nás zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit v časově neomezené lhůtě, při splnění podmínek uvedených níže. Máte tak mnohem více času, než je zákonem stanovená 14 denní lhůta platná pro nákupy přes internet. Tato pravidla platí pro zboží zakoupené na internetu i na kamenných prodejnách.

Podmínky:

  • Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz.
  • Zboží musí být vráceno osobně na kamennou prodejnu.
  • Pokud vrátíte zboží, které je poškozené nebo použité, vyhrazujeme si právo snížit dle našeho uvážení hodnotu, za kterou bude zboží přijato k výměně nebo vrácení, případně zboží odmítnout.
  • Na zakázku vyrobené zboží, jako např. metráž nebo matrace mají z našeho pohledu vždy sníženou hodnotu.
  • Nahradíme vám náklady na původní přepravu při zakoupení výrobku, pokud jde o přepravu, kterou jste prokazatelně hradili přímo společnosti JYSK (doklad o prodeji vystavila naše společnost).
  • Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.
  • Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte Vy. Nejsou vratné ani původní náklady na vynášku, montáž a další služby.
  • Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme Vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
  • Při předložení dokladu o nákupu Vám nabízíme, v hodnotě vráceného zboží, výměnu za jiné zboží, vrácení hodnoty v hotovosti nebo dárkovou kartu na nákup zboží na našich kamenných prodejnách.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Připojte všechny soubory najednou v tomto poli.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx.

Reklamace

Odpověď

Na zboží zakoupené v JYSKu se vztahuje zákonem daná záruční lhůta 2roky. 
Pokud jste zakoupili závadný produkt, máte právo zboží reklamovat. Reklamace může být vyřízena opravou, výměnou, vrácením peněz či slevou. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu co nejdříve po odhalení závady.
Proces reklamace na kamenné prodejně:
Pokud reklamujete produkt na kamenné prodejně JYSK, přineste s sebou dané zboží, případně vadný díl, pokud se jedná o nábytek, nebo alespoň fotodokumentaci závady. Pokud bude reklamace uznána, zboží vám opravíme, vyměníme, vrátíme peníze nebo poskytneme slevu. S reklamací Vám nevzniknou žádné další náklady.

Pokud kontaktujete oddělení služeb zákazníkům, zašlete reklamaci e-mailem na zakaznik@jysk.com. K vyřízení reklamace vždy vyžadujeme fotodokumentaci závady. Pokud je reklamace správně podána a následně uznána, máte právo na výměnu za nový kus, slevu či odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladů vzniklých v souvislosti s reklamací.
Do 24h od podání reklamace budete kontaktováni naším oddělením zákaznického servisu. Vaši reklamaci vyřídíme jak nejrychleji to bude možé. 
 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud vám omylem zašleme jiné zboží, než jste si objednali, nebo část zásilky chybí, vždy se obraťte na oddělení služeb zákazníkům JYSK.
Veškeré náklady spojené s výměnou nebo doručení chybějícího zboží v takovém případě hradí JYSK. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Doručení objednávek v dobrém stavu je pro JYSK velmi důležité, avšak mohou nastat situace, kdy se zboží při transportu poškodí. Přepravní společnost často poškození odhalí ještě před doručením a výměnu tak lze uskutečnit předem.
Pokud si při doručení všimnete poškozeného balení, doporučujeme:
•    Ihned zavolejte na naši zákaznickou linku na +420 800 050 290, operátor podle typu zboží hned pozná, zda bude výhodnější, pokud zásilku odmítnete převzít a pošleme Vám nový kus, nebo jestli se jedná o artikl, na který máme dostupné náhradní díly a bude tedy pro obě strany jednodušší, pokud produkt převezmete a díly Vám zašleme. 
•    V každém případě je třeba s řidičem zapsat záznam o poškození do formuláře, který bude mít s sebou.

Pokud máte podezření, že je artikl poškozený, vždy raději před otevřením vyfoťte balení. To nám případně pomůže určit, zda se jedná o poškození při dopravě, nebo se jedná o chybu dodavatele. Pomůže nám to zajistit lepší zacházení s balíky a tím i méně poškozených zásilek v budoucnu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Připojte všechny soubory najednou v tomto poli.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx.

site-badges