Ve společnosti JYSK můžete zboží snadno vrátit nebo vyměnit, pokud změníte názor. Na možnost vrácení zboží se nevztahuje
žádné časové omezení a v prodejnách můžete dokonce vrátit i zboží zakoupené online.
PODMÍNKY:
- Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz
- Pokud bylo zboží zakoupeno na kamenné prodejně, může být vráceno na jakékoliv kamenné prodejně JYSK. Při nákupu online lze zboží vrátit na jakékoliv prodejně JYSK nebo pomocí tlačítka Poslat e-mail
- U poškozeného nebo použitého zboží si vyhrazujeme právo snížit vrácenou částku, případně požadavek zamítnout. Posuzován je aktuální stav zboží.
- U na zakázku vyrobeného zboží, jako např. metráž u ubrusů nebo atypických rozměrů matrací, se vždy snižuje vrácená částka.
- Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.
- Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte vy. Původní náklady na vynášku, montáž a další služby vratné nejsou. V případě online objednávky s doručením domů použijeme původně vynaložené prostředky na dopravu k uhrazení svozu zboží od Vás.
- Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
- Při předložení dokladu o nákupu vám můžeme nabídnout výměnu za jiné zboží (v hodnotě vráceného zboží), vrácení hodnoty v hotovosti (mimo nákupu na splátky), nebo dárkovou kartu na nákup zboží na našich kamenných prodejnách.