Vrácení a reklamace

Odpovědi na otázky ohledně vrácení a reklamace naleznete níže. Pokud odpověď nenajdete, kontaktujte náš zákaznický servis.

Reklamace

Odpověď

Pokud vám omylem zašleme jiné zboží, než jste si objednali, nebo část zásilky chybí, vždy se obraťte na oddělení služeb zákazníkům JYSK.
Veškeré náklady spojené s výměnou nebo doručení chybějícího zboží v takovém případě hradí JYSK. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Na zboží zakoupené v JYSKu se vztahuje zákonem daná záruční lhůta v délce 24 měsíců. 
Pokud jste zakoupili závadný produkt, máte právo zboží reklamovat. Reklamace může být vyřízena opravou, výměnou, vrácením peněz či slevou. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu co nejdříve po odhalení závady.

Proces reklamace na kamenné prodejně:
Pokud jste zboží zakoupili na kamenné prodejně, reklamujte na jakékoliv kamenné prodejně JYSK. 
Přineste s sebou dané zboží, případně vadný díl, pokud se jedná o nábytek, nebo alespoň fotodokumentaci závady. Pokud bude reklamace uznána, zboží vám opravíme, vyměníme, vrátíme peníze nebo poskytneme slevu. S reklamací Vám nevzniknou žádné další náklady.

Proces reklamace online objednávky:
Zboží zakoupené online můžete reklamovat na jakékoliv prodejně JYSK nebo kontaktováním oddělení Zákaznického servisu. K zahájení reklamačního řízení prosím využijte formulář Poslat e-mail, přiložte fotodokumentaci závady a uveďte číslo objednávky.
Pokud je reklamace správně podána a následně uznána, máte právo na výměnu za nový kus, slevu či odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladů vzniklých v souvislosti s reklamací.
Do 6 dnů od podání reklamace budete kontaktován/a oddělením Zákaznického servisu. 
Vaši reklamaci vyřídíme jak nejrychleji to bude možné. 
 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Doručení objednávek v dobrém stavu je pro JYSK velmi důležité. Avšak mohou nastat situace, kdy se zboží při transportu poškodí.

Pokud si při doručení všimnete poškozeného balení:

  • Objednávku prosím převezměte i v případě, že je poškozená. ​​​​​​Ihned vyfoťte poškození balení a poté ověřte, zda je poškozený i obsah balíku. 
  • Kontaktujte oddělení Zákaznického servisu pomocí tlačítka Poslat e-mail. Přiložte fotografie poškozeného balení i závady, nezapomeňte uvést číslo objednávky. 
Váš požadavek vyřešíme co nejrychleji to bude možné.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Připojte všechny soubory najednou v tomto poli.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx heic.

Pravidla výměny a vrácení

Odpověď

Ve společnosti JYSK můžete zboží snadno vrátit nebo vyměnit, pokud změníte názor. Na možnost vrácení zboží se nevztahuje žádné časové omezení a v prodejnách můžete dokonce vrátit i zboží zakoupené online. 

Podmínky:

  • Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz 
  • Pokud bylo zboží zakoupeno na kamenné prodejně, může být vráceno na jakékoliv kamenné prodejně JYSK. Při nákupu online lze zboží vrátit na jakékoliv prodejně JYSK nebo pomocí tlačítka Poslat e-mail
  • U poškozeného nebo použitého zboží si vyhrazujeme právo snížit vrácenou hodnotu. Případně požadavek zamítnout. Posuzován je aktuální stav zboží. 
  • U na zakázku vyrobeného zboží, jako např. metráž u ubrusů nebo atypických rozměrů matrací, se vždy snížuje vrácená hodnota. 
  • Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.
  • Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte Vy. Nejsou vratné ani původní náklady na vynášku, montáž a další služby. V případě online objednávky s doručením domů použijeme původně vynaložené prostředky na dopravu k uhrazení svozu zboží od Vás. 
  • Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme Vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
  • Při předložení dokladu o nákupu Vám nabízíme, v hodnotě vráceného zboží, výměnu za jiné zboží, vrácení hodnoty v hotovosti nebo dárkovou kartu na nákup zboží na našich kamenných prodejnách.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Platba u zboží vráceného na prodejně, se vrací v hotovosti na místě nebo na účet přes platební terminál do tří pracovních dnů.
Pokud bude zboží vráceno kurýrem/poštou, peníze odešleme zpět, jakmile přijmeme produkt na náš sklad. Doporučujeme telefonicky/e-mailem upozornit oddělení služeb zákazníkům, že zboží bylo odesláno.
Vrácení peněz je možné pouze při předložení dokladu o koupi vystaveným společností JYSK

 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

V JYSKu můžete u nás zakoupené zboží snadno vrátit nebo vyměnit. Možnost vrácení nebo výměny není časově omezena a platí pro výrobky zakoupené v kamenných prodejnách i na internetu. Máte tak mnohem více času, než je zákonem stanovená 14 denní lhůta platná pro nákupy přes internet. Stejnou možnost vrácení nebo výměny máte i pro zboží zakoupené v kamenných prodejnách. 

Máte také možnost zaslat odstoupení od smlouvy na naše oddělení zákaznického servisu. Požadavek k odstoupení od smlouvy nám prosím zašlete pomocí tlačítka Poslat e-mail. Poté budete kontaktováni a je možné se domluvit na vyzvednutí zboží dopravcem.

Zboží lze také zaslat poštou na adresu:

    JYSK Pardubice
    Poděbradská 355
    530 09 Pardubice 

V případě odeslání zboží poštou prosím nezapomeňte přiložit dopis, ve kterém uvedete číslo objednávky a požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. 

Veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradíte Vy.

PODMÍNKY:

  • Jedná se o zboží prokazatelně zakoupené na našich kamenných prodejnách nebo na JYSK.cz 
  • Pokud bylo zboží zakoupeno na kamenné prodejně, může být vráceno na jakékoliv kamenné prodejně JYSK. Při nákupu online lze zboží vrátit na jakékoliv prodejně JYSK nebo pomocí tlačítka Poslat e-mail
  • U poškozeného nebo použitého zboží si vyhrazujeme právo snížit vrácenou hodnotu. Případně požadavek zamítnout. Posuzován je aktuální stav zboží. 
  • U na zakázku vyrobeného zboží, jako např. metráž u ubrusů nebo atypických rozměrů matrací, se vždy snížuje vrácená hodnota. 
  • Náklady na původní přepravu hrazenou externím dopravcům vratné nejsou.
  • Náklady na přepravu vraceného zboží hradíte Vy. Nejsou vratné ani původní náklady na vynášku, montáž a další služby. V případě online objednávky s doručením domů použijeme původně vynaložené prostředky na dopravu k uhrazení svozu zboží od Vás. 
  • Pokud nemáte doklad o nákupu, nabízíme Vám v hodnotě vráceného zboží výměnu za jiné zboží nebo dárkovou kartu na nákup zboží v našich obchodech.
  • Při předložení dokladu o nákupu Vám nabízíme, v hodnotě vráceného zboží, výměnu za jiné zboží, vrácení hodnoty v hotovosti nebo dárkovou kartu na nákup zboží na našich kamenných prodejnách.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Připojte všechny soubory najednou v tomto poli.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx heic.