Otázky týkající se online objednávek

Rádi Vám pomůžeme zodpovědět veškeré dotazy spojené s objednávkami, jako například možnosti platby, Klikni a vyzvedni nebo jak můžete svou objednávku stornovat či změnit. Pokud níže nenajdete odpověď na svou otázku, obraťte se na náš zákaznický servis.

Platba

Odpověď

Použití dárkových karet JYSK je možné v kamenných prodejnách i na e-shopu. Platbu kartou JYSK na www.jysk.cz je třeba zvolit již v nákupním košíku.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Platba je realizována přes platební bránu PAYU. Pokud zvolíte platbu kartou, rychlým bankovním převodem či digitální peněženkou je platba provedena okamžitě. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Ano, je možné rezervovat zboží online a vyzvednout si je na výdejním místě zvolené kamenné prodejny. Služba se jmenuje Klikni a vyzvedni. Rezervaci vytvoříte na www.jysk.cz, u zvoleného artiklu stiskněte modré tlačítko Klikněte a vyzvedněte na prodejně.


Rezervace je platná den vytvoření a následující dva dny do uzavření prodejny a není možné ji prodloužit. Jakmile bude Vaše rezervace připravena k odběru, budete upozorněni e-mailem a SMS.
Pouze některé artikly lze zakoupit na našich prodejnách, zatímco zbývající lze objednat pouze z www.jysk.cz – dostupnost produktů bude jasně vyznačena na webu.
 

V případě zájmu o rezervaci zboží, které je na prodejně skladem, ale tlačítko Klikni a vyzvedni není k dispozici, prosím telefonujte přímo na vybranou prodejnu. Kolegové Vám rádi rezervaci vytvoří.

Telefonní čísla na prodejny naleznete pod ikonou PRODEJNY

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud v JYSKu nakoupíte zboží, které později uvidíte v nabídce za nižší cenu (v JYSKu nebo u jiného prodejce), vzniklý cenový rozdíl vám dorovnáme vydáním dárkové karty.

Garance ceny se nevztahuje na výprodej zahradního nábytku, vystavené kusy a na výprodej vánočního zboží po skončení sezóny.

Službu garance ceny lze uplatnit do 30 dní od data nákupu. Při nákupu v kamenné prodejně, můžete uplatnit garanci ceny v kamenné prodejně. Při nákupu online, kontaktujte Zákaznický servis pomocí odpovědního formuláře Poslat e-mail. 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Změnit nebo zrušit objednávku

Odpověď

Objednávka na prodejně
•    Obraťte se na obchod, kde bylo zboží objednáno

Objednávka online
•    Obraťte se na oddělení služeb zákazníkům  telefonicky  (+420 228 884 565), pomocí e-mailu nebo chatu

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Online objednávka s doručením domů
Malé artikly
Doručuje společnost DPD domů nebo na výdejní místo DPD. Objednávky jsou nyní doručeny do 2-4 pracovních dnů. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem. Vzhledem k velkému množství objednávek je nyní doba doručení delší než standardně. 

Nábytek a jiné velké artikly
Velké objednávky jsou obvykle doručovány do 5-10 pracovních dní. Datum doručení si můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Čas doručení bude upřesněn přepravní společností den předem a řidič Vám bude volat přibližně hodinu předem.

Předplacená online objednávka s doručením na prodejnu
Vaše zaplacená online objednávka bude na kamennou prodejnu doručena do 4-16 pracovních dnů. 

Zákaznická objednávka na prodejně
V případě, že si objednáte zboží osobně při návštěvě kamenné prodejny, je doba dodání objednaného zboží 2 - 4 týdny. V ojedinělých případech i 6 týdnů. 

 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, e-mail mohl být zablokován Vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Pokud zde potvrzení naleznete, označte e-mail jako “není spam”, další e-maily už by měly dorazit v pořádku.
Pokud zde potvrzení objednávky nenaleznete, obraťte se prosím na oddělení služeb zákazníkům JYSK.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud jste neobdrželi fakturu, e-mail mohl být zablokován Vaší e-mailovou schránkou. Zkontrolujte prosím složku SPAM. Když zde fakturu naleznete, označte e-mail jako “není spam”. Další e-maily už by měly dorazit v pořádku. V případě, že faktura není ve spamové složce,  prosím obraťte se na oddělení služeb zákazníkům JYSK.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Rezervace Klikni a vyzvedni

Odpověď

Pokud jste v průběhu 30 minut (v rámci otevírací doby prodejny) neobdrželi potvrzení, že je rezervace připravena k vyzvednutí, zkontrolujte prosím nejdříve složku SPAM/ Nevyžádaná pošta.

Pokud ani tam potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím zvolenou prodejnu telefonicky. Kolegové s Vámi rezervaci rádi ověří.
Telefonní čísla na prodejny naleznete pod ikonou PRODEJNY.  
 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Rezervace Klikni a vyzvedni je platná v den vytvoření a následující dva dny, je tedy třeba ji vyzvednout ještě před zavřením prodejny (výdejního místa).
Jakmile bude vaše rezervace připravena budete informování e-mailem i SMS. Rezervace bude připravena do 30 minut od vytvoření Vašeho požadavku v rámci otevíracích hodin. 


Rezervace není možné prodloužit. V případě, že Vám doba na vyzvednutí nevyhovuje, vytvořte prosím rezervaci před Vaší plánovanou návštěvou prodejny/ výdejního místa znovu. 

Otevírací doba výdejních míst
Pondělí - neděle 10:00 - 18:00

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.