Zaměstnanec za počítačem v kanceláři

Rozhovor s Alicí

Alice Jechortová je u nás v JYSKu sice teprve dva roky, ale stačila již dvakrát kariérně postoupit. Přečtěte si více o jejím kariérním růstu v rozhovoru.

Proč jsi se ucházela o práci v JYSKu? Jak jsi se o JYSKu dozvěděla?

V původní práci jsem nebyla úplně spokojená a hledala jsem změnu. Moje dlouholetá kamarádka v JYSKu pracovala a tak jsem se jí na práci zeptala. Poslala mi odkaz na kariérní stránky JYSKu pro pozici Customer Service Supporter. Zdálo se mi zajímavé pracovat pro větší společnost, tak jsem to zkusila. A tak jsem tu už skoro dva roky.

Jaké to bylo pracovat na oddělení Zákaznického servisu?

Jako první mě napadne slovo „Náročné“. Obdivuji každého, kdo tu práci dělá, protože to opravdu není lehké. Zároveň to pro mě bylo první obrovské vykročení z komfortní zóny, protože jsem tehdy nechtěla volat pomalu ani s vlastní mamkou. Ta práce mě naučila spoustu věcí, ale hlavně překonávat své hranice. Velkou součástí toho všeho byla moje manažerka Zuzana, která mi dala prostor se rozvíjet a aplikovat své nápady do denní praxe našeho týmu. Po pár měsících mi nabídla pozici Area Responsible v oblasti školení nových členů týmu, překladů a vratek pro naše obchody. Jako AR jsem si opět vyzkoušela nové věci a mohla trochu víc popustit uzdu své kreativitě. Školení pro mě bylo spíše koníčkem a učení nových kolegů jsem si opravdu užívala. Věřím, že bez Zuzky přístupu bych teď nebyla tam, kde jsem, takže jí patří velké díky. 

Co ti dalo popud hlásit se na pozici Marketingové asistentky (SMAS)?

Původní SMAS byla kamarádka, kterou jsem už zmínila. Otěhotněla a brala jako hotovou věc, že budu SMAS místo ní. Ze začátku to byl takový náš vtípek, ale nakonec jsem se rozhodla zkusit pohovory a opravdu to vyšlo. Lákala mě práce s češtinou a angličtinou zároveň. Na zákaznickém centru už jsem byla téměř rok a půl a cítila jsem, že je čas jít dál. Pozice SMAS byla tedy další výzvou, kterou jsem ráda přijala.

Na pozici SMAS jsi BYLA relativně krátce a hned ses ucházela o pozici Sales coordinator (SAC) – proč?

Původně jsem neměla v plánu se na pozici SACa hlásit – alespoň ne v dohledné době. Nabídka na tuhle pozici přišla vlastně už dřív, ale chtěla jsem si pořádně vyzkoušet a naučit se práci SMAS. Po půl roce na pozici SMAS přišla nabídka znovu a já už jsem začala přemýšlet o tom, že bych to ráda zkusila. Ani trochu nelituji, že jsem to nezkusila již poprvé a nejprve se naučila práci SMAS – věřím, že budu mít trochu jiný pohled než ostatní kolegové. Myslím, že obecně každá zastávka na mé dosavadní cestě JYSKem mi dala mnoho zkušeností a různých úhlů pohledu na určité věci.

Co tě na práci v JYSKu nejvíc baví?

Ačkoliv jsem se toho ze začátku obávala, nejvíce ze všeho mám ráda místní kolektiv. V týmu máme opravdu dobré vztahy, dobré vztahy mám i se svým bývalým oddělením a s láskou se vždy zastavím na své místní prodejně v Příbrami. Pak tu mám samozřejmě další body, na které bych nechtěla zapomenout. Baví mě možnost rozvíjet svou angličtinu i v jiném odvětví, než jsem byla doteď zvyklá. Baví mě možnost rozvoje, který jsem si zde vyzkoušela na vlastní kůži. Je skvělé být součástí mezinárodního týmu, ve kterém se část nachází v ČR, část v Dánsku a máme kolegyni například i v Polsku – přesto všechno spolu skvěle vycházíme a tvoříme skvělý tým.
 

Děkujeme Alici za rozhovor a přejeme plno pracovních úspěchů.