Produkty

V JYSKu naleznete vše pro Váš domov. Pokud byste níže nenašli odpovědi na své otázky, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis, rádi Vám pomůžeme.

Přehled

Odpověď

Spánkem strávíme asi jednu třetinu života, výběr správné matrace je tedy velmi důležitý jak pro Vás, tak Vaši rodinu.
Přečtěte si o matracích více zde

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Na prostěradle, stejně jako na matraci, strávíte až třetinu dne a mělo by tedy být z příjemného materiálu a zároveň dostatečně odolné, aby vydrželo každodenní užívání.
V JYSKu proto můžete vybírat z řady různých velikostí, materiálů a barev. Prostěradla se dělí do třech základních typů:
•    Klasická
•    Napínací
•    Nepropustná
Přečtěte si více o prostěradlech zde (dole).

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud si přejete znát detailní informace o našich produktech, navštivte naše internetové stránky www.JYSK.cz, kde jsou u produktů všechny dostupné specifikace, včetně montážních manuálů.
Stačí, když zadáte název produktu nebo artiklové číslo do vyhledávacího řádku na JYSK.cz a kliknete na „detaily“ pod cenou produktu. 
Jak zjistím skladovou zásobu produktu na prodejně?
Pokud si přejete zjistit skladovou zásobu produktu na určité prodejně, vyhledejte požadovaný artikl pomocí vyhledávacího řádku a v detailech klikněte na „Zjistit dostupnost“. Pak už stačí jen zadat vaše PSČ.
Berte prosím na vědomí, že produkty označené „Pouze online“ nejsou k dostání na kamenných prodejnách, ani je tam nelze objednat.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Pokud hledáte kvalitní výrobek, který vám za dané peníze poskytne slušnou hodnotu, zvolte výrobek označený BASIC.

Pokud hledáte širší výběr a dobrou kvalitu za rozumnou cenu, zvolte výrobek označený PLUS.

Pokud hledáte špičkové výrobky vyrobené z nekvalitnějších materiálů a nechcete platit přemrštěnou cenu, zvolte výrobek označený GOLD.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Dobrý spánek je základem pro vaši energii a dobrou náladu na příští den. Výběr přikrývky je podobně důležitý, jako výběr matrace a je tedy dobrý nápad nejprve prozkoumat všechny možnosti.
V JYSKu máme širokou nabídku přikrývek ve všech možných cenových relacích, aby si každý dokázal najít přesně to, co potřebuje.
Přečtěte si více o přikrývkách zde.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Vašemu tělu může trvat i několik týdnů, než si zvykne na novou matraci. Proto máte v JYSKu 100 dní na vyzkoušení matrace, abyste si byli jistí, že je pro Vás ta pravá. Pokud Vám matrace nebude vyhovovat, ochotně ji vyměníme za jinou.
V případě, že se rozhodnete pro výměnu matrace, přineste ji na kteroukoliv naši kamennou prodejnu spolu s účtenkou/fakturou a můžete si zde vybrat jinou. 
Finanční rozdíl buď dopatíte, nebo si budete muset vybrat nějaké zboží v hodnotě rozdílu, pokud se bude měnit za levnější matraci.
Ujistěte se prosím, že je matrace čistá a nepoškozená ještě než se vydáte na prodejnu.
 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.

Odpověď

Výběr správného polštáře je stejně důležitý, jako výběr přikrývky. Polštář má velký vliv na kvalitu Vašeho spánku a měli byste tedy věnovat jeho výběru velkou pozornost. V JYSKu máme široký výběr polštářů, abyste si mohli vybrat přesně ten, který bude vyhovovat vašim potřebám.
Přečtěte si více o polštářích zde.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.