Odpověď
Na zboží zakoupené v JYSKu se vztahuje zákonem daná záruční lhůta v délce 24 měsíců.
Pokud jste zakoupili závadný produkt, máte právo zboží reklamovat. Reklamace může být vyřízena opravou, výměnou, vrácením peněz či slevou. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu co nejdříve po odhalení závady.
Proces reklamace na kamenné prodejně:
Pokud jste zboží zakoupili na kamenné prodejně, reklamujte na jakékoliv kamenné prodejně JYSK.
Přineste s sebou dané zboží, případně vadný díl, pokud se jedná o nábytek, nebo alespoň fotodokumentaci závady. Pokud bude reklamace uznána, zboží vám opravíme, vyměníme, vrátíme peníze nebo poskytneme slevu. S reklamací Vám nevzniknou žádné další náklady.
Proces reklamace online objednávky:
Zboží zakoupené online můžete reklamovat na jakékoliv prodejně JYSK nebo kontaktováním oddělení Zákaznického servisu. K zahájení reklamačního řízení prosím využijte formulář Poslat e-mail, přiložte fotodokumentaci závady a uveďte číslo objednávky.
Pokud je reklamace správně podána a následně uznána, máte právo na výměnu za nový kus, slevu či odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladů vzniklých v souvislosti s reklamací.
Do 6 dnů od podání reklamace budete kontaktován/a oddělením Zákaznického servisu.
Vaši reklamaci vyřídíme jak nejrychleji to bude možné.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte zákaznický servis.