Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Otevřené pracovní pozice naleznete na našich kariérních stránkách ZDE
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Objednávku může vyzvednout kdokoli, podmínkou pro vyzvednutí je mít originální doklad o zaplacení. Prosím, dostavte se s dokladem o zaplacení na pokladnu, objednávka Vám poté bude vydána. Žádáme Vás, aby objednávka byla vyzvednuta nejpozději do týdne od doručení na prodejnu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Abychom zajistili rychlost a kvalitu poskytovaných služeb, všechny požadavky týkající se prodejen, produktů i online objednávek vyřizuje oddělení Zákaznického servisu. Zákaznický servis Vám pomůže s dotazy ohledně prodejen. Zaměstnanci Zákaznického servisu mají stejná produktová školení jako zaměstnanci prodejen, nabídneme Vám profesionální pomoc ve všech směrech. Náš Zákaznický servis Vám zodpoví dotazy ohledně produktů, skladové dostupnosti, objednávek/rezervací a pomohou Vám také s reklamacemi a vrácením zboží.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Doba doručení objednávek na prodejnu jsou 2-4 týdny, v některých případech až 6 týdnů. Pokud uplynula doba více než 4 týdnů od objednání, neváhejte kontaktovat oddělení Zákaznického servisu. Prosím, buďte připraveni na doplňující dotazy: jaké produkty byly objednány a na jaké prodejně.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.
Kontaktujte zákaznické centrum
Během kampaně Black Friday 20. - 24. 11. nás zastihnete na chatu do 22:00, v neděli dokonce až do 23:59. Rádi Vám pomůžeme s Vaší objednávkou.