Otázky týkající se prodejen a objednávek z prodejen

Pokud máte otázky ohledně obchodů, odpovědi naleznete níže.

Přehled

Naše prodejny není možné kontaktovat přímo. I dotazy na konkrétní prodejny vám ale rádi zodpovíme na našem zákaznickém centru. 
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Na všech našich prodejnách je možná bezhotovostní platba i platba v hotovosti.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Prodejny ve svém okolí můžete vyhledat zde.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Otevřené pracovní pozice naleznete na našich kariérních stránkách ZDE

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Objednávku může vyzvednout kdokoli, podmínkou pro vyzvednutí je mít originální doklad o zaplacení. Prosím, dostavte se s dokladem o zaplacení na pokladnu, objednávka Vám poté bude vydána. Žádáme Vás, aby objednávka byla vyzvednuta nejpozději do týdne od doručení na prodejnu.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Abychom zajistili rychlost a kvalitu poskytovaných služeb, všechny požadavky týkající se prodejen, produktů i online objednávek vyřizuje oddělení Zákaznického servisu.
Zákaznický servis Vám pomůže s dotazy ohledně prodejen. Zaměstnanci Zákaznického servisu mají stejná produktová školení jako zaměstnanci prodejen, nabídneme Vám profesionální pomoc ve všech směrech.
Náš Zákaznický servis Vám zodpoví dotazy ohledně produktů, skladové dostupnosti, objednávek/rezervací a pomohou Vám také s reklamacemi a vrácením zboží.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Doba doručení objednávek na prodejnu jsou 2-4 týdny, v některých případech až 6 týdnů. Pokud uplynula doba více než 4 týdnů od objednání, neváhejte kontaktovat oddělení Zákaznického servisu. Prosím, buďte připraveni na doplňující dotazy: jaké produkty byly objednány a na jaké prodejně.
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte zákaznické centrum.

Kontaktujte zákaznické centrum

Live chat - Offline
průměrná doba čekání 10 sekund
+420 228 884 565
Průměrná doba čekání na lince je 1 minuta
Otevírací doba zákaznického centra
  • Pondělí – pátek 08:30 – 17:00
  • Sobota - neděle 09:00 - 16:00

 

Otevírací dobu prodejen můžete ověřit zde.