Manažer prodejny Rado

Den s manažerem prodejny

Přečtěte si o tom, jak vypadá pracovní den Radoslava - manažera prodejny v Humenném.

Manažer prodejny v Humenném

Vítejte v naší prodejně v Humenném!

Manažerem prodejny JYSK jsem od září 2019. O tuto práci jsem se zajímal už delší dobu, čekal jsem na svou příležitost a neváhal jsem ani chvilku. Po úspěšném absolvování SMT (Store Manager Trainee) programu jsem dostal na starost právě prodejnu v Humenném.

V JYSKu se říká: „Prokaž odhodlání, získáš příležitost."


Každý den strávím asi hodinu pracovního času v kanceláři.

Kontroluji e-maily, hodnotím výsledky, pročítám si nové zprávy na firemním intranetu. Nejvíc času mi zabere plánování směn, objednávky a příjem zboží.
 

Velkým ulehčením je práce s mobilním telefonem - mnoho kancelářské práce se přeneslo do aplikací v mobilu. Dokážu v něm zkontrolovat objednávky nebo online zákaznické rezervace a zároveň se můžu stále pohybovat po prodejně.

S kolegou kontrolujeme, jestli máme správně připravené výstavky zboží. Všechno kontrolujeme přímo na místě pomocí mobilní aplikace.
 

Každý týden se připravujeme na novou kampaň, která začíná vždy ve čtvrtek. Připravujeme nové cenové štítky, marketingové materiály, kontrolujeme stav zboží. Jako manažer prodejny jsem zodpovědný za skvělou přípravu a hladký začátek i průběh každé kampaně.
 

Dobré fungování každé prodejny je samozřejmě výsledkem celého týmu.

Rád motivuji lidi a svým kolegům často hovořím: Pokud to zvládnu já, zvládneš to i ty!" Každá výzva přináší nové zkušenosti a poznatky, díky kterým se pousouváme dopředu.
 

Součástí naší práce jsou i různá školení zaměřená na nové výrobky nebo zákaznický servis. Během SMT programu jsem se seznámil s online programem Kahoot. Je to aplikace na tvorbu vědomostních kvízů. Tato forma testování vědomostí se mi zalíbila a s oblibou ji používám při školeních na prodejně. Je to skvělý způsob, jak zaujmout kolegy a zároveň zjistit, kde je ještě potřeba něco doplnit. Navíc je to týmová zábava.
 

Práce manažera prodejny v JYSKu je opravdu různorodá, ale já stále hovořím, že jsem v první řadě prodejce a obchodník. Nejradši jsem na prodejně nebo za pokladnou a prodávám a komunikuji se zákazníkem. Práce za pokladnou a všechno, co k ní patří - od prvního pozdravu přes nabídku doplňkového zboží až po balení nákupu - je mou odměnou. Velmi rád komunikuji se zákazníky, dokonce rád řeším i problémy. Stavím se ke každé situaci čelem, protože chci proměnit každou reklamaci nebo negativní hodnocení ve spokojeného zákazníka.
 

Součástí zákaznického servisu je i ochota pomoct zákazníkovi s naložením těžkého výrobku do auta. Pro mě je to úplná samozřejmost a vedu k tomu i svůj tým.
 

Volný čas věnuji své rodině. Společné chvíle nejraději trávíme v přírodě. Sportujeme, odpočíváme a já si užívám bezstarostný svět svých dětí. Mám rád práci okolo domu, na zahradě, jsem zručný a tak vyrábím a opravuji a rád bych to naučil i své syny.

Být nápomocný a být dobrým příkladem, porozumět druhému, je moje cesta při budování vztahů v rodině i v práci.

Chcete se stát jedním z našich 3000 manažerů prodejen? Udělejte si test a zjistěte, jestli na to máte.