VÝPRODEJ JE TU! SLEVY AŽ 65 %

NAKUPOVAT
Skupina zaměstnanců po složení školícího programu

Jak jsem se připravil na pozici manažera prodejny

Datum:

Kategorie: ŽIVOT V JYSKU

Store Manager Trainee? To není jen zaškolovací program, je to vize mé budoucnosti.
Když mě HR manažer JYSKu Jan Bek požádal, abych napsal článek o zaškolovacím programu, jež jsem absolvoval, rozhodnul jsem se dané téma uchopit tak, jak mne v JYSKu učili: jako výzvu.

Jak jsem se do programu dostal

Jak je všeobecně známo, přání rozvíjet se spojené s potenciálem není nikomu v JYSKu lhostejné. Když mě tedy před rokem na pozici vedoucího skladu oslovila moje předešlá oblastní manažerka Petra Zedníková s nabídkou zapojení do programu manažerů prodejny v zácviku, neváhal jsem ani na vteřinu. Poté za mnou do Svitav přijel z Prahy HR manažer Honza Bek, abych absolvoval testy s cílem zjistit můj potenciál, a po úspěšném pohovoru jsem vyčkával na říjnové zahájení programu.

O péči firmy bych vyprávěl nejraději hodiny…

Po příjezdu do Prahy a ubytování se na služebním bytě jsme se dozvěděli něco na úvod o programu „SMT“. Hned první večer jsme strávili team-buildingovou hrou o přežití v centru hlavního města, jejímž cílem bylo seznámit se s novými kolegy – budoucími manažery prodejen.

O programu samotném

Následující program probíhal v rozmezí půl roku, rozloženém do pěti tzv. modulů, vždy po týdnu. V každém modulu jsme se věnovali jiné oblasti rozvoje osobnosti. Moduly nakonec společně vytvoří celek, který nesmí chybět žádnému manažerovi prodejny. Nejlepší na tom je, že se vám každý týden věnuje někdo jiný, kdo dané tématice rozumí nejlépe. Všechny procedury procházíte detailně včetně praktických příkladů nejen na centrále společnosti, ale i na pražských prodejnách.


Školení na centrále

Školení na centrále v Praze.

Školení na prodejně

Školení na prodejně.

Modulem to nekončí

Skvělá věc a nedílná součást programu je, že každý dostal svého mentora, který se nám i po příjezdu na prodejnu aktivně věnoval. Mezi jednotlivými moduly jsme pak měli možnost převést již naučené schopnosti do praxe na vlastní prodejně, zavádět nové postupy, přinášet nápady a rozvíjet tím nejen sebe, ale i své kolegy. Já osobně jsem mobilní člověk a jsem připraven čelit výzvám, tudíž jsem si mohl vyzkoušet vedení týmu nováčků na prodejně v jiném městě, což byla zkušenost k nezaplacení. Vždy před odjezdem na další modul jsem zároveň absolvoval pohovor se svým oblastním manažerem Petrem Hruškou, a tak jsem se nejen vždy ujistil, že JYSK je společnost, které na svých zaměstnancích záleží, ale zároveň jsem jel na další modul připravený a s pocitem jistoty.

Jsme na sebe hrdí

Na konci posledního modulu jsme vypracovali tzv. případovou studii, jejímž cílem bylo prokázat a obhájit, že své schopnosti, dovednosti a naučené znalosti dokážeme uvést do praxe. Prezentační techniky jsme si tak vyzkoušeli rovnou před samotným vedením firmy. Výsledek? Dopadlo to skvěle! Mluvím i za své kolegy z ostatních prodejen, se kterými jsem program absolvoval, a můžu za všechny prohlásit, že jsme hrdí certifikovaní manažeři prodejen. Jeden z nás už má vlastní prodejnu a na nás zbývající čtyři už se brzy dostane, neboť JYSK neustále expanduje. Potvrzuji proto pravidlo, které slýchávám v JYSKu často, a jsem pyšný, že jsem se na něm mohl podílet v praxi: „Prokaž odhodlání, získej příležitosti“!

site-badges