Zaměstnanci soutěžili o nejlepší zákaznický servis

Nejlepší zákaznický servis

Záleží nám na skvělém zákaznickém servise a rozvoji našich zaměstnanců. Ve čtvrtek 13. 6. jsme proto svolali na prodejny ve Zlíně, Brně a Ostravě naše nejlepší prodavače z České republiky. Týmy soutěžili o nejlepší zákaznický servis a zároveň o nejlepší hodnocení prodejen od zákazníků, kteří nás v tento den navštívili.

"Zákaznický servis je pro nás priorita a naším cílem je předčit zákazníkovo očekávání. To jestli se k nám zákazníci rádi vrací a dobře o nás smýšlejí, mají v rukou hlavně naši zaměstnanci. Je to tedy o jednotlivci. Pro nás je každý jeden zaměstnanec důležitý. Ty nejlepší proto každoročně odměňujeme pracovně zábavným dnem. Letos nejen že předvedli zákaznický servis snů, ale byli i motivací a vzorem pro ostatní kolegy. No a večer se po zásluze bavili a relaxovali. A musím říct, že mi v jejich společnosti je vždy dobře. To že jsou milí, vstřícní a ochotní vůči zákazníkům se prolíná do jejich osobního života a naopak. Vyzařuje z nich pozitivní energie a té není nikdy dost." Jolana Prášilová, obchodní ředitelka.

Den jsme pak zakončili večerním grilováním v kempu Olšovec pro všechny zúčastněné. Nechyběly ani hry v podobě fotbalu, paddle boardingu a minigolfu.